۱۰ رشته تحصیلی مهارتی به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی سمنان افزوده شد

مجوز تأسیس ۱۰ رشته محل جدید مهارتی ذیل دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان صادر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر اساس ابلاغیه شورای گسترش دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰ رشته محل جدید مهارتی به رشته‌های مقطع کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان افزوده شد. 

مهدی منصوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رشته محل‌ها در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و در زیر مجموعه دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ارائه شده است.

منصوری تصریح کرد: پذیرش دانشجو از متقاضیان ادامه تحصیل در این رشته ها در سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس  www.azmoon.org صورت خواهد گرفت.

وی افزود: رشته‌های کاردانی حرفه ای طراحی لباس، برق– الکترونیک و ابزار دقیق، برق– قدرت توزیع، برق – قدرت -پست و انتقال، نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی، کاردانی فنی برق – الکتریک نیروگاه، کاردانی فنی برق – برق صنعتی، کاردانی فنی برق – تأسیسات الکتریکی ساختمان، انرژی تجدید پذیر خورشیدی (در مقطع کاردانی ناپیوسته) و رشته فتوگرافیک عکاسی ( در مقطع کاردانی پیوسته) رشته محل های جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان هستند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر ظرفیت های کم نظیر علمی و پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به منظور افزایش رشته های تحصیلی، پتانسیل منطقه و طرح آمایش استان در اولویت درخواست قرار دارد و درخواست تصویب رشته با توجه به امکانات و ترکیب اعضای هیات علمی موجود در استان برای هر واحد دانشگاهی تنظیم می‌شود تا از این طریق بتوان بیشترین بهره را از امکانات موجود برد.

منصوری با یادآوری اخذ مجوز تاسیس تعداد ۷ رشته محل ذیل دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: پیش از این رشته های کاردانی فنی لوازم‌خانگی، کاردانی فنی بازی‌سازی رایانه‌ای، طراحی و دوخت، کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار، کاردانی حرفه ای امور بیمه، امور مالی و مالیاتی و کاردانی فنی ممیزی انرژی- ساختمان، در این واحد دانشگاهی راه اندازی شده بود که در این رشته ها نیز آماده پذیرش علاقه مندان به ادامه تحصیل هستیم.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از نحوه ثبت‌نام با شماره تلفن ۳۳۶۵۶۱۶۱ تماس گرفته و یا با در دست داشتن فتوکپی شناسنامه، کارت ملی و مدرک دیپلم به دفتر پذیرش و ثبت‌نام، واقع در طبقه اول ساختمان اداری دانشگاه مراجعه کنند.

خبرنگار: مصطفی مسلمی امیرانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1148211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =