رشد دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای سند تحول و تعالی محقق می‌شود

 نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استان کردستان گفت: با اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، گام‌های رشد و تعالی دانشگاه به سرعت برداشته می‌شود. البته دانشگاه آزاد اسلامی باید منابع درآمدی غیرشهریه‌ای خود را افزایش دهد. استان کردستان، استان درآمدزایی است و دانشگاه آزاد اسلامی باید از این ظرفیت استفاده کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نوزدهمین جلسه هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با حضور  جواد علمایی نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استان کردستان،  اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان، ماموستا رستمی امام جمعه سنندج، ماموستا ملا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری  و جمعی از مسئولان در واحد سنندج برگزار شد.

 نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استان کردستان در این جلسه گفت: با اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، گام‌های رشد و تعالی دانشگاه به سرعت برداشته می‌شود. 

وی با بیان اینکه بودجه دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس واقعیت و تحقق پذیری تنظیم شده است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید منابع درآمدی غیرشهریه‌ای خود را افزایش دهد. استان کردستان، استان درآمدزایی است و دانشگاه آزاد اسلامی باید از این ظرفیت استفاده کند.

زارعی کوشا: استانداری کردستان آماده همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی کردستان است

 اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان نیز در این جلسه گفت: روند کار دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان مثبت و موفق است. رویدادها و نمایشگاه های خوبی توسط این دانشگاه برگزار شده که بیانگر توان بالای آن است. 

وی افزود: مجموعه استانداری کردستان آماده همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در زمینه رشد شاخص های اقتصادی و فعالیت های پژوهشی است. 

 قباد میمنت آبادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج در این جلسه با بیان اینکه برنامه های این دانشگاه در یک سال آینده بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه تنظیم و طراحی شده، گفت: احیاء مجتمع علوم پزشکی در شهرک بعثت، راه اندازی دانشکده مستقل مهارت و کارآفرینی، راه اندازی 7 آزمایشگاه تحقیقاتی و آموزشی، 2 مرکز مهارت بالینی و راه اندازی فعالیت های ورزشی، خدماتی و دانشجویی بخشی از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان است.

وی تاکید کرد: برگزاری کارگاه ها و دوره های کوتاه مدت مهارتی و توانمندسازی، کاهش حق التدریس، تعدیل نیرو و چابک سازی هدفمند، بهره گیری از کمک های خیرین، ایجاد محصولات دانش بنیان و بهره گیری از تمام ظرفیت های کشاورزی ـ کارگاهی، آزمایشگاهی برای توسعه آموزش و پژوهش و همچنین درآمدزایی دانشگاه در دستور کار است.

ماموستا ملا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین در این جلسه بر اهمیت علم و دانش از دیدگاه اسلام اشاره کرد و افزود: دنیا با وجود عالمان و دانشمندان زیباست. دانش و علم باید در راستای حل مشکلات جامعه به کار گرفته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =