۱۶ مصوبه دستاورد سفر رئیس جمهور به ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اخذ ۱۶ مصوبه برای ملایر دستاورد سفر رئیس جمهور به استان همدان بود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام احد آزادیخواه سفر حجت الاسلام رئیسی و هیئت دولت به استان همدان را پر خیر و برکت دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام شده سهم شهرستان ملایر از این سفر، حضور وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور بود که حضور وی ثمرات موثر و بسیار خوبی را به دنبال داشت.

حجت الاسلام آزادی‌خواه اخذ بیش از ۱۶ مصوبه در شهرستان ملایر را دستاورد مهم این سفر برشمرد و اظهار داشت: احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی، ارتقای رشته‌های پیراپزشکی و پزشکی، تامین اعتبار دولتی برای تکمیل نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر برای تامین برق مورد نیاز صنعتی و خانگی از مهمترین این مصوبات بود.

وی اخذ ماده ۲۳ برای محور ملایر- خنداب، تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های محور ملایر- آورزمان- نهاوند، تکمیل راه‌آهن همدان- ملایر، تکمیل فاضلاب شهر ملایر به صورت ویژه، رفع مشکلات شرکت‌های بافتینه و بافتسان، اصلاح قنوات و بهسازی روستاهای شهرستان را از دیگر مصوبات مهم این سفر عنوان کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این سفر مصوب شد شهرک صنعتی ۲۰۰ هکتاری جدید ملایر، شهرک گلخانه‌ای، اجرای طرح فراز در باغات انگور، ایجاد باغ مادری و تکمیل مجموعه مینی‌ورد انجام شد که امیدواریم هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

کد خبر: 1149236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =