احتمال جذب هافبک در استقلال

در حالی که فصل بیست و دوم لیگ برتر در آستانه هفته سوم قرار دارد، استقلالی‌ها همچنان در لیست این فصل خود ابهاماتی دارند که باید با جدایی حداقل دو بازیکن برطرف شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلالی‌ها در حالی فصل بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر را آغاز کردند که لیست خود را بر مبنای ۲۰ بازیکن بزرگسال بستند. اما دو اتفاق مهم نقل و انتقالاتی که البته در مجموع به سود این تیم می‌شود، معادلات لیست بزرگسالان آنها را بر هم ریخت تا امروز مصطفی آجورلو که تیمش را قبل از انتخاب سرمربی بست با چالشی بزرگ در این زمینه مواجه باشد.

بیشتر بخوانید:

دلایل ضعف‌های خط دفاعی استقلال چیست؟

تکرار مکررات است اگر گفته شود لیست استقلال امروز به جای داشتن ۲۰ بازیکن، ۲۲ بازیکن بزرگسال دارد و بدیهی است که آنها نمی‌توانند از دو بازیکن خود استفاده کنند. تلاش‌هایی هم برای متقاعد کردن برخی نفرات صورت گرفت تا راضی به جدایی از این تیم شده که این تلاش‌ها تاکنون بی ثمر مانده است.

در حالی که هنوز مشکلات مهاجرتی کاوه رضایی برطرف نشده و لذا او قادر به عقد قرارداد رسمی با آبی پوشان نیست و به جز آن برخی شواهد گویای این مطلب است که وی هنوز از آمادگی کامل برای حضور در میدان برخوردار نمی‌باشد، اما استقلالی‌ها اصرار به استفاده از این بازیکن در فصل جدید و قرار دادن نام وی در لیست نفرات بزرگسال خود دارند.

همچنین بازگشت غیر قابل پیش بینی سیاوش یزدانی و مهدی قایدی نیز باعث شد آبی‌ها امروز با تراکم بازیکن مواجه بوده و ناچار باشند به هر طریقی حداقل با یکی دو بازیکن خداحافظی کنند.

اولین بازیکنی که در همین راستا روی لبه تیغ قرار گرفت، ارسلان مطهری است که به دلیل تعداد زیاد مهاجم در این تیم گفته می‌شود با نظر ساپینتو در لیست مازاد قرار گرفته است و این در حالی است که این بازیکن قبل از شروع فصل قراردادش را به مدت ۲ فصل با این باشگاه تمدید کرده بود.

چالش بزرگ مدیریت استقلال امروز نوع تسویه حساب و خداحافظی با ارسلان مطهری است و متقاعد کردن وی برای پذیرفتن جدایی. استقلالی‌ها که به تازگی قرارداد مطهری را برای دو فصل دیگر تمدید کرده بودند، حالا خواهان جدایی وی هستند و این مهاجم باتجربه که سابقه ۳ بار گلزنی در دربی را دارد حاضر به پذیرفتن این موضوع نیست؛ که البته اگر از زاویه دید بازیکن به این موضوع نگاه شود، می‌توان حق را به او داد.

از سوی دیگر با اینکه سیاوش یزدانی رسماً به استقلال بازگشت و ضمن تمدید قرارداد در تمرینات گروهی هم شرکت دارد، به دلایل قانونی که به خدمت سربازی وی باز می‌گردد فعلاً امکان همراهی آبی پوشان را ندارد.

مسلماً پرونده نقل و انتقالاتی آبی‌های پایتخت هنوز باز است و ابهامات این سوژه زمانی بیشتر می‌شود که نظر سرمربی آنها اضافه کردن حداقل یک هافبک بازی ساز در خط میانی است و در صورت اضافه شدن چنین بازیکنی، کار دشوار مدیران این باشگاه برای خداحافظی با نفرات مازاد، دشوار تر هم خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1151548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =