افکار عمومی دنیا باید درباره توان بازدارندگی ایران اقناع شود/ نباید از کنار تهدیدات رژیم صهیونیستی سطحی رد شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: باید بتوانیم افکار عمومی جهان را در خصوص موضوع هسته‌ای و توان بازدارندگی دفاعی کشورمان اقناع کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در حاشیه مراسم رونمایی از کتب دانشکده ارتباطات و رسانه این دانشگاه اظهار کرد: اخیرا دیدم رژیم صهیونیستی تهدیدات هسته‌ای را علیه کشورمان مطرح کرده که بنظرم به معنای اعلام یک شرایط جنگی است.

آقامیری تشریح کرد: بررسی مطالعات حمله اتمی به ژاپن نشان می‌دهد که یک اتفاق آنی چطور توانست مسیر این کشور را کاملا تغییر دهد و آمریکا را بر آن مسلط سازد. 

وی افزود: اگرچه شرایط امروز ما با آن روز ژاپن متفاوت است و رژیم صهیونیستی نیز جرئت ندارد با زبانی که آمریکا در ۱۹۴۵ با ژاپن صحبت کرد، ما را خطاب کند، اما نباید از کنار این تهدیدات هم سطحی رد شد. 

آقامیری بیان کرد: ما باید بتوانیم افکار عمومی جهان را در رابطه با ضرورت افزایش توان دفاعی کشورمان برای ایجاد بازدارندگی اقناع کنیم. امروز بازدارندگی بدون داشتن توانایی مقابله به مثل بوجود نمی‌آید. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تاکید کرد: ایران و شیعه امروز مسلح به اجتهاد هستند که غربی‌ها خیلی معنای این واژه را نمی‌فهمند.

انتهای خبر/ 

کد خبر: 1152887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =