جزئیات برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زائر کربلا اعلام شد

دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زائر کربلا در نیمسال دوم سال تحصیلی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر و محمد علی‌اکبری سرپرست معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زائر کربلا در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند.

این دستورالعمل به دلیل مصادف شدن آخرین مهلت دفاع دانشجویان با مراسم اربعین حسینی (ع) و به منظور مساعدت با دانشجویانی که برای شرکت در آیین مذهبی پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) به کربلای معلی مشرف می شوند، تدوین و ابلاغ شده است.

در این دستورالعمل آمده است: برگزاری جلسات دفاع مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوطه، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان‌نامه/رساله در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی و پس از تأیید معاونت های موضوعی دانشگاه، حداکثر تا تاریخ 1401/7/20 امکان‌پذیر است.

همچنین برگزاری جلسه دفاع دانشجویان مذکور مشروط به ارائه مدارک و مستندات قانونی معتبر ازجمله گذرنامه معتبر با مهر ورود و خروج به کشور عراق  در ایام اربعین و تأیید آن توسط معاونت پژوهشی/علمی واحد دانشگاهی است. 

برگزاری جلسات دفاع بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بوده و نمره/ارزیابی کیفی پایان‌نامه/رساله در کارنامه نیمسال دوم 1401-1400 دانشجو درج خواهد شد. بدیهی است دانشجویانی که در فرصت تعیین‌شده موفق به دفاع نشوند، لازم است برای نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 پایان‌نامه/رساله را تمدید کنند. 

این دستورالعمل شامل دانشجویان ذکور مشمول خدمت وظیفه عمومی که در سنوات ارفاقی هستند و مدت معافیت تحصیلی آنها از نظر نظام وظیفه عمومی در 1401/6/31 به پایان می رسد و دانشجویانی که از نظر سامانه پژوهشیار شرایط دفاع بعد از تاریخ 1401/6/31 را دارند، نمی‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =