برنامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

دیدار های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هفت دیدار امشب آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود و در حساس‌ترین تقابل بارسلونا و بایرن مونیخ باید از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر بروند. این دیدار در آلیانز آرنا و به میزبانی تیم فوتبال بایرن برگزار خواهد شد، آن هم در شرایطی که هر ۲ تیم در نخستین بازی خود مقابل اینتر و ویتوریا پلژن به برتری قاطعی دست یافته‌اند.

بارسلونا در سال‌های اخیر مقابل بایرن مونیخ در نتایج حسابی تحقیر شده و حالا امیدوار است با تیمی که ژاوی ساخته و لواندوفسکی، مهاجم سابق بایرن بتواند به طلسم این سال‌ها پایان دهد. سنگین‌ترین شکست بارسا در برابر بایرن در مرحله یک چهارم نهایی ۲ سال پیش این رقابت‌ها رقم خورد که در آن دیدار بایرن مونیخ  با ۸ گل بارسا را در هم کوبید.

در دیگر دیدار این گروه اینترمیلان از ساعت ۲۱:۱۵ در سن سیرو میزبان ویتوریا پلژن است.

در گروه B، اما یاران سردار آزمون در تیم فوتبال بایرلورکوزن به مصاف اتلتیکومادرید می‌رود. پورتو نیز در غیاب طارمی که در بازی نخست با کارت قرمز جریمه شد، در خانه بروژ به مصاف این تیم خواهد رفت. هر ۲ دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز می‌شود.

در گروه سوم، تاتنهام میزبان اسپورتینگ لیسبون است و مارسی از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف اینتراخت فرانکفورت می‌رود. دیدار تاتنهام ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود.

در گروه چهارم لیورپول پس از یک شکست سنگین مقابل ناپولی باید به مصاف آژاکس برود. اگر لیورپول در آنفیلد شکست بخورد، کار شاگردان کلوپ برای رسیدن به مرحله بعدی رقابت‌ها سخت خواهدشد. آژاکس هفته اول مقابل رنجرز به پیروزی قاطعی رسید و ناپولی هم لیورپول را با ۴ گل در هم کوبید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =