بازدید از خودروهای خارجی مزایده‌ای تا چه زمانی ادامه دارد؟

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: بازدید از خودروهای مزایده‌ای تا روز سه‌شنبه ۱۲ مهرماه در ۹ استان کشور ادامه دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، هم‌زمان با دستور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر فروش خودروی سواری وارداتی رسوبی از طریق مزایده، با تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان ستادی و استانی اموال تملیکی و با همکاری مرجع محترم قضایی و سایر سازمان‌های ذی‌ربط مزایده ۱۰۶۲ خودروی رسوبی وارداتی به شماره ۵۶۵ از روز چهارشنبه گذشته کلید خورد و متقاضیان تا روز سه‌شنبه ۱۲ مهرماه در ۹ استان می‌توانند از این خودروها بازدید به عمل‌آورند و سپس تا تاریخ ۱۵ مهرماه پیشنهادها قیمتی خود را در سامانه ستاد الکترونیکی دولت به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید:

کف و سقف قیمت خودروهای مزایده‌ای گمرک اعلام شد

بازدید از این خودروها در استان‌های بوشهر، خوزستان، مازندران، تهران، هرمزگان، فارس، قم، گیلان و آذربایجان شرقی انجام می‌شود.

برای شرکت در این مزایده الزامات قانونی وجود دارد که تمامی شرایط آن در تارنمای اموال تملیکی و سامانه ستاد الکترونیک دولت قابل‌مشاهده است. همچنین روز ۱۶ مهرماه نتایج و برندگان مزایده با حضور نمایندگان نهادهای مسئول و نظارتی اعلام خواهد شد.

کد خبر: 1155069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =