کنکور و آزمون| امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های دانشگاه علمی‌کاربردی/ فراخوان پذیرش دستیار فلوشیپ در رشته‌های تحصیلات تکمیلی تخصص اعلام شد

فرصت مجدد ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی ناپیوسته نظام آموزش مهارتی موسسات و مراکز آموزش علمی کاربردی امروز دوشنبه ۲۵ مهرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از دوشنبه ۱۱ مهر آغاز شد و به مدت ۶ روز یعنی تا پایان روز شنبه ۱۶ مهر ماه ادامه داشت که بنابر اعلام معاونت نظارت و سنجش این دانشگاه، فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی ناپیوسته نظام آموزش مهارتی موسسات و مراکز آموزش علمی کاربردی تا روز دوشنبه ۲۵ مهر ماه تمدید شد.

پذیرفته‌شدگان این دوره‌های دانشگاه علمی‌کاربردی می‌بایست برای انجام فرآیند ثبت‌نام به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا مراجعه‌ و مدارک مورد نیاز را بارگذاری‌کنند؛ سپس در بازه زمانی تعیین شده با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مرکز پذیرفته‌شده مراجعه‌کنند. 

فراخوان پذیرش دستیار فلوشیپ در رشته‌های تحصیلات تکمیلی تخصص

 معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به مجوز صادره از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی بر پذیرش متقاضیان تحصیل در دوره های فلوشیپ از طریق فراخوان دانشگاهی در رشته های مورد نیاز بعد از انجام مصاحبه ساختارمند، دستیار فلوشیپ ورودی ۱۴۰۱ می‌پذیرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است: با عنایت به مجوز صادره از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی بر پذیرش متقاضیان تحصیل در دوره‌های فلوشیپ از طریق فراخوان دانشگاهی، به استحضار میرساند دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد در رشته‌های ذکر شده در فایل شماره یک بعد از انجام مصاحبه ساختارمند، دستیار فلوشیپ در ورودی ۱۴۰۱ پذیرش نماید.

لذا از داوطلبان (اعم از کسانی در آزمون فلوشیپ کتبی اردیبهشت سال جاری، شرکت نموده یا شرکت نکرده اند) درخواست می‌شود حداکثر تا تاریخ ۷ آبان ماه ۱۴۰۱ با ارسال یک ایمیل به نشانی fellowship-test@sina.tums.ac.ir فایل شماره دو را تکمیل کرده و مدارک  ذکر شده در فایل شماره سه را به ایمیل ارسالی پیوست کنند. 

لیست رشته‌های فلوشیپی مورد نیاز همراه با ظرفیت به شرح زیر است.

کنکور و آزمون| امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های دانشگاه علمی‌کاربردی/ فراخوان پذیرش دستیار فلوشیپ در رشته‌های تحصیلات تکمیلی تخصص اعلام شد

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شامل: تصویر کارت ملی و تصویر شناسنامه، فرم تکمیل و امضا شده شماره ۲، تصویر اصل دانشنامه یا مدرکی مبنی بر تایید دارا بودن دانشنامه تخصصی در رشته پیش نیاز و تصویر مجوز های درخواست شده در نامه شماره ..... وزارت متبوع است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متقاضیان پذیرش در رشته گلوکوم باید توجه داشته باشند که با توجه به وجود یک ظرفیت خالی در دانشگاه علوم پزشکی تهران، کلیه قبول شدگان آزمون فلوشیپ کتبی اردیبهشت ۱۴۰۱ همه دانشگاه های کشور در تمامی زیرشاخه های رشته چشم پزشکی در صورت تمایل می‌توانند در این فراخوان ثبت نام نمایند. بدیهی است، پذیرش نهایی، بعد از موفقیت در مصاحبه ساختارمند گروه از سوی وزارت متبوع اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1156540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =