کنکور و آزمون| آغاز تأیید درخواست‌های وام صندوق رفاه از امروز/ کلاس‌های حضوری کارشناسی دانشگاه شریف از 30 مهر برگزار می‌شود

بررسی و تأیید درخواست‌های وام درخواستی صندوق رفاه از امروز ۳۰ مهر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سامانه دانشجویی (پورتال صندوق رفاه دانشجویان) از پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ تا چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ برای ثبت تقاضای وام‌های تحصیلی، شهریه و مسکن متاهلی دانشجویان و از روز شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ برای ثبت تقاضای وام ضروری فعال خواهد بود. به همین منظور ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه مذکور بر اساس جدول زمانبندی اقدام کنند.

کاربران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ تا جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ می‌توانند نسبت به بررسی و تأیید درخواست‌های وام و ارسال لیست به صندوق در سامانه فاز ۲ اقدام کنند.

برگزاری حضوری کلاس‌های کارشناسی دانشگاه شریف از امروز

 پیرو تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف، مبنی به بازگشایی تدریجی دانشگاه کلیه‌ی کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ و ماقبل از روز شنبه ۳۰ مهرماه و کلیه‌ی کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۱ از روز شنبه ۷ آبان‌ماه به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

کلاس‌های دانشجویان نوورود در هفته ‌آینده همچنان به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

ضمنا دروس تحصیلات تکمیلی دانشگاه به صورت حضوری ادامه خواهند یافت

اعلام شرایط اختصاصی داوطلبان برای شرکت در پنجاهمین آزمون دستیاری

شرایط اختصاصی داوطلبان شرکت کننده در پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی (سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲) اعلام شد. بر اساس این شرایط پزشکان عمومی یا دانشجویان سال آخر پزشکی عمومی (مشروط به فراغت از تحصیل حداکثر تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲) که حائز یکی از شرایط زیر باشند، مجاز به شرکت در پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی (سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲) خواهند بود:

۱. پایان خدمات قانونی (طرح نیروی انسانی) حداکثر تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ یا معافیت از آن

۲. شروع خدمات طرح نیروی انسانی در مناطق با ضریب محرومیت چهار پنجم و کمتر، حداکثر در فاصله سه ماه پس از فراغت از تحصیل (بدون توقف)

۳. مشمولان آیین نامه «تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب ۳۰ دی ماه ۱۳۹۷)

۴. دانشجویان پزشکی عمومی متأهل (به استناد قانون تسهیل ازدواج جوانان)

۵. مشمولان خدمت نظام وظیفه که در فرصت یک ساله یا در حین خدمت هستند و از نظر مقررات وظیفه عمومی مرتکب تخلفی نشده اند (موضوع مصوبه سی و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تکمیلی و تخصصی وزارت بهداشت مورخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱)

۶. افرادی که با استفاده از سهمیه بومی مناطق محروم در دوره پزشکی عمومی پذیرفته شده اند، تنها با رعایت شرایط قانونی مربوط به انجام تعهدات سهمیه مذکور می توانند در آزمون شرکت کنند.

گواهی مربوط به هریک از بندهای بالا باید در زمان ثبت نام یا مهلت احتمالی تمدید ثبت نام و تکمیل مدارک، در سایت این مرکز بارگذاری شود.

افرادی که مشمول هیچ یک از شرایط بالا نیستند، مجاز به شرکت در آزمون نخواهند بود.

جزئیات مربوطه در اطلاعیه ها و دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1157023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =