سرپرست دفتر مشترک دانشگاه و سازمان صداوسیما منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی محمدعلی مقدسیان را به عنوان «مجری طرح بهبود تصویر ذهنی جامعه از دانشگاه و تقویت هویت بصری برند آن و مسئول راه اندازی و سرپرست دفتر مشترک دانشگاه و سازمان صداوسیما» منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی محمدعلی مقدسیان را به عنوان «مجری طرح بهبود تصویر ذهنی جامعه از دانشگاه و تقویت هویت بصری برند آن و مسئول راه اندازی و سرپرست دفتر مشترک دانشگاه و سازمان صداوسیما» منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای محمدعلی مقدسیان

با سلام

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جناب عالی در حوزه رسانه و صداوسیما به موجب این حکم به عنوان «مجری طرح بهبود تصویر ذهنی جامعه از دانشگاه و تقویت هویت بصری برند آن و مسئول راه اندازی و سرپرست دفتر مشترک دانشگاه و سازمان صداوسیما» منصوب می شوید.

از جناب عالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، ایجاد ارتباط موثر با رسانه ملی، تولید و پخش برنامه درباره دانشگاه و تعامل سازنده با خبرنگاران و اصحاب رسانه اهتمام ورزید. لازم است موارد مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه به طور خاص بسته کاری «ارتقا جایگاه بین المللی و الهام بخشی» و راه کنش و اقدامات زیرمجموعه به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با رعایت دقت، امانتداری و قانونمندی نسبت به تقویت اطلاع رسانی فعالیت ها و رویکردهای دانشگاه و انجام امور محوله در راستای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موید باشید.

دکتر محمدمهدی طهرانچی 

انتهای پیام/

کد خبر: 1157913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =