پیکه: من اینجا به دنیا آمده‌ام و همین‌جا هم خواهم مُرد

کاپیتان تیم بارسلونا در مورد خداحافظی خود از این تیم صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جرارد پیکه، کاپیتان بارسلونا شب گذشته مقابل آلمریا آخرین بازی خود در ورزشگاه نوکمپ را تجربه کرد، شبی که بارسلونا در حضور 84 دقیقه‌ای او موفق شد با نتیجه 2 بر صفر آلمریا را در چارچوب هفته سیزدهم لالیگای اسپانیا شکست دهد.

پیکه 35 ساله پس از برد بارسلونا مقابل آلمریا و انجام آخرین بازی‌اش در ورزشگاه نوکمپ در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، خطاب به هواداران بارسلونا گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم از همه تشکر کنم. از همه شما متشکرم، از هم‌تیمی‌هایم، از کادرفنی و سایر اعضای باشگاه تشکر می‌کنم. در زندگی وقتی بزرگتر می‌شوی، می‌فهمی که گاهی دوست داشتن یعنی رها کردن.

وی افزود: پس از آن همه عشقی که در بارسلونا یافتم، لحظه آسانی  برایم نیست اما زمان جدایی فرا رسیده است. من متقاعد شده‌ام که در آینده دوباره اینجا خواهم بود. من عاشق بارسا هستم، به همین دلیل فکر می‌کنم زمان مناسبی برای رفتن است. این خداحافظی نیست. من اینجا به دنیا آمده‌ام و همین‌جا هم خواهم مُرد. زنده باد بارسلونا برای همیشه.

هواداران بارسلونا هم در ورزشگاه نوکمپ با سر دادن شعار «رئیس، رئیس، رئیس» با مدافع کهنه‌کار خود وداع کردند، این در حالی است که او پیش از این از رؤیایش برای نشستن روی صندلی ریاست باشگاه بارسلونا در آینده سخن گفته بود.

این مدافع اسپانیایی که بازی پیش‌ رو با اوساسونا آخرین بازی او با پیراهن بارسا خواهد بود، بین سال‌های 1997 تا 2004 در آکادمی باشگاه بارسلونا بود و پس از رفتن به منچستریونایتد، در سال 2008 به جمع کاتالان‌ها بازگشت و در این مدت در 616 بازی برای این تیم به میدان رفت و آمار 53 گل‌زده و 15 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

جرارد پیکه در طول این سال‌ها 30 جام مختلف با بارسلونا به دست آورد که عبارتند از هشت قهرمانی در لالیگا، هفت قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 6 قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، سه قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و سه قهرمانی در سوپرجام اروپا.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1158857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =