جزئیات جدید از اجرای قانون رتبه بندی معلمان

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هیأت‌های ممیزه رتبه بندی برای تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، صادق ستاری فرد با بیان گزارشی از عملکرد دو هفته اخیر اجرای رتبه بندی گفت: ظرف دو هفته‌ای اخیر علاوه بر خود اظهاری و تأیید نهایی فرم‌های ثبت‌نامی توسط مشمولان، مدیران مدارس و امور اداری و گروه‌های ارزیابی شامل ارزیابان حرفه‌ای، گزینش و حراست، مدارک، مستندات و شایستگی‌ها و صلاحیت‌های مشمولان را بررسی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

صدور احکام کارگزینی مشمولان رتبه‌بندی معلمان تا ۲۰ آبان

وی با ابراز رضایت از طی فرآیند مربوط توسط عوامل مربوط افزود؛ تاکنون مدیران مدارس و مدیران واحدهای اداری تاکنون در خصوص ۶۹۹ هزار و ۲۷۶ نفر اظهار نظر کردند، همچنین ۴۳ هزار و ۱۹۰ نفر توسط ارزیابان حرفه‌ای، ۲۴۶ هزار و ۹۴ نفر توسط گزینش و ۲۶۸ هزار و ۳۷۴ نفر توسط حراست ارزیابی و بررسی شده‌اند.

ستاری فرد در ادامه گفت: جهت تسهیل و تسریع امور به موازات طی فرآیندهای ارزیابی ضروری است هیأت‌های ممیزه با استفاده از ظرفیت کارگروه‌های تخصصی و فرعی موضوع تبصره ماده ۲۰ آئین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی و بخشنامه ابلاغی وزارت، باید از هم‌اکنون نسبت به تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1159473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =