کنکور و آزمون| ساعت ۱۷ امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۲/ ثبت‌نام آزمون دکتری از امروز آغاز می‌شود

ثبت‌نام مرحله اول آزمون‌ سراسری سال‌ ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ امروز ۲۲ آبان ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام مرحله اول آزمون‌ سراسری سال‌ ۱۴۰۲ با توجه به مهلت تمدید شده، ساعت ۱۷ امروز ۲۲ آبان ماه به پایان می‌رسد. ثبت‌نام داوطلبان از یکشنبه ۸ آبان آغاز شد.

متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت نام کردند، درصورت تمایل، صرفاً در بازه زمانی مذکور می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود (از قبیل گروه آزمایشی، محل اقامت جهت تعیین حوزه امتحانی، سهمیه و ...) اقدام کنند.

داوطلبان بایدتوجه کنند بعد از پایان مهلت تعیین شده، اقدامی در خصوص درخواست ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات میسر نیست.

کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نوبت دوم این آزمون نیز در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. نمره به دست آمده تا ۲ سال اعتبار دارد؛ بنابراین داوطلبان می‌توانند تا ۲ سال از نتایج به دست‌آمده، استفاده کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۲ تا پیش از پایان سال اعلام می‌شود. این نتیجه شامل نمره خام و نمره آزمون است. سازمان سنجش مرداد ماه سال آتی، سوابق تحصیلی داوطلبان را از آموزش و پرورش دریافت کرده و نتیجه نهایی را در مرداد اعلام خواهد کرد. 

ثبت‌نام آزمون دکتری(Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲

ثبت‌نام آزمون وروردی مقطع دکتری(Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲، از امروز یکشنبه ۲۲ آبان آغاز می‌شود. فرآیند ثبت‌نام آزمون دکتری به مدت ۸ روز ادامه دارد و روز یکشنبه ۲۹ آبان به پایان می‌رسد.

زمان برگزاری آزمون وروردی مقطع دکتری(Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲، صبح پنجشنبه ۱۱ اسفندماه سال جاری خواهد بود.

براساس ضوابط هر داوطلب می‌تواند با توجه به علاقه فقط در یک کد رشته محل امتحانی و متناسب با مدرک فارغ‌التحصیلی در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =