موافقت با سرپرستان پیشنهادی سراهای نوآوری زنجان، نجف آباد وکردستان

نامزدهای سرپرستی سراهای نوآروی زنجان، سنندج و نجف آباد تایید کمیته برنامه ریزی و هماهنگی سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی را دریافت کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، چهارمین جلسه کمیته برنامه ریزی و هماهنگی سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با هدف بررسی و اعلام نظر در خصوص سرپرستان پیشنهادی سراهای نوآوری صنایع فلزی و معدنی واحد زنجان، گردشگری و صنایع دستی واحد سنندج، تأسیسات نفت، گاز و پتروشیمی واحد بوشهر، اجتماعی واحد تبریز و صنعت ساخت طلا و جواهرات واحد نجف آباد در سالن جلسات معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور قباد بهزادی‌پور، مدیر کل سراهای نوآوری و اعضای کمیته برنامه ریزی و هماهنگی سراهای نوآوری برگزار شد پس از بررسی برنامه عملیاتی و سوابق پژوهشی و فناوری، با سرپرستان پیشنهادی سراهای واحدهای زنجان، سنندج و نجف آباد موافقت شد.

دانشگاه آزاد اسلامی برای افزایش فعالیت های فناورانه و نوآورانه خود در سال‌های اخیر مراکز و آیین نامه های متعددی را راه اندازی و ابلاغ کرده که سرای نوآوری یکی از این بسترها محسوب می شود.

 براساس تعریف ارائه شده در آیین نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی؛ سرای نوآوری یکن هاد اجتماعی است که از طریق ایجاد شبکه نوآوری شامل آموزش های فناوری و خلاقیت، مدارس کسب و کار، مراکز نوآوری و شتابدهنده ها، مراکز رشد، پارک علم و فناوری و بهرهگیری از زیرساختهای آزمایشگاهی، کارگاهی و تحقیقاتی، زیرساخت ها تجاریسازی، زیرساخت های حقوقی، زیرساختهای مالی با تمرکز بر یک حوزه فناورانه منجر به پیشرفت جامعه در آن حوزه می شود.

در حال حاضر ۵۷ سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی توانسته اند مجوز فعالیت را کسب کنند و دستاوردهای بسیار خوبی نیز در حوزه دانش بنیانی و فناوری برای کشور به ارمغان آورند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =