حمله راکتی به شهر مرزی ترکیه ۲ کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت

یک مقام ترکیه‌ای می‌گوید در حمله راکتی به مناطق مسکونی در یک شهر مرزی در استان «غازی عینتاب»، حداقل دو نفر کشته و شش تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، رسانه‌های ترکیه‌ای امروز (دوشنبه) از وقوع حمله موشکی به شهر «قَرقمیش» (کارکامش) واقع در استان غازی عینتاب در جنوب این کشور خبر دادند.

شبکه «سی‌اِن‌اِن ترک» گزارش داد که حداقل چهار فروند راکت از شمال سوریه شلیک شده و به مناطق مسکونی در قرقمیش برخورد کرده که گفته می‌شود یکی از این راکت‌ها به مدرسه‌ای با دانش‌آموزان اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید:

حمله هوایی ترکیه به شمال عراق و سوریه

یک مقام ترکیه‌ای در این‌باره به خبرگزاری فرانسه گفت که در این حمله موشکی به شهر مرزی در غازی عینتاب، حداقل ۲ نفر کشته و ۶ تن دیگر مجروح شدند.

خبرنگار شبکه «الجزیره» نیز از منطقه خبر داد که توپخانه شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «یگان‌های مدافع خلق» (ی.پ.گ) بخشی از گروه «نیروهای دموکراتیک سوریه» (ق.س.د) شهر قرقمیش را هدف حملات قرار داده‌اند.

فرماندار غازی عینتاب در اطلاعات جدید از این حمله گفت که تعداد راکت‌های شلیک شده ۵ فروند بوده و حال دو نفر از افراد مجروح نیز وخیم است.

«سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه نیز با حاضر شدن در نشست خبری، درباره حمله راکتی به قرقمیش گفت تعداد جان‌باختگان در این عملیات به سه نفر شامل یک معلم و یک کودک افزایش یافته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1160780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =