بورس نزولی شد / اُفت ۹۳۹ واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس با اُفت ۹۳۹ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۶۸۵ واحدی ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سه شنبه (ا آذر) شاخص کل بورس با اُفت ۳۷۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۲۲۰ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۱ واحدی در پله ۴۰۴ هزار و ۵۳۲ ایستاد.

 اُفت ۹۳۹ واحدی شاخص کل

سه شنبه (ا آذر) شاخص کل بورس در ابتدای بازار  با اُفت ۳۷۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۲۲۰ واحد قرار گرفت.با اتمام بازار شاخص کل بورس با اُفت ۹۳۹ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۶۸۵ واحدی ایستاد.

اکبر ادهم، کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بازار کمی روند منفی داشت عرضه ۲۰۷ در بورس کالا از مهم‌ترین خبرهای اثر گذار بر گروه خودرویی بود.

او می‌گوید:امروز صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود ۱۲۲ میلیارد تومان نقدینگی بودند. امروز میانگین سرانه خرید حقوقی ۲۶۶ میلیارد تومان و میانگین سرانه فروش حقوقی‌ها ۲۰۹ میلیارد تومان بود. همچنین میانگین سرانه خرید افراد حقیقی ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ هزارتومان و میانگین سرانه فروش افراد حقیقی ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۴۹ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «شپنا» و «خساپا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «خگستر» و «خساپا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد هزار و ۱۵ واحد روی پله ۴۰۵ هزار و ۴۸۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ هزار و ۸۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۴۹ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۳۲ واحدی روی پله ۱۸ هزار و ۵۴۲ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۴۹۴ میلیارد تومان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =