زورگیر خشن شرق تهران دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زورگیر خشن شرق تهران خبر داد و گفت: تحقیقات در رابطه با دستگیری همدست او ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری‌های هرمی

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی نشان داد ۲ مرد جوان در پوشش مسافرکش با یک خودرو سفید شهروندان را سوار وسیله‌نقلیه خود کرده و در ادامه با چاقو اقدام زورگیری‌های خشن کردند و گاهی اوقات این اعمال مجرمانه با خشونت انجام شده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در گام نخست با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها سابقه‌دار هستند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با کشف این سرنخ مهم بررسی‌های موشکافانه را آغاز کردند و با تحقیقات بی‌وقفه موفق به ردیابی مخفیگاه یکی از متهمان در جنوب تهران شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و در ادامه موفق به کشف اموال مسروقه شدند.

وی با بیان اینکه ۶ نفر از شهروندان با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند، افزود: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان در شرق تهران اعتراف کرد و اطلاعات مخفیگاه همدست خود را در اختیار کارآگاهان قرار داد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری همدست وی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =