درخشش ورزشکاران دانشگاه آزاد بندرعباس در مسابقات انتخابی منطقه ۶

در مسابقات انتخابی رشته تکواندو و کشتی آزاد منطقه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی محمد باقر بیگی و آرمین سرایی پرور در رشته تکواندو و ابوالفضل جهانداری در رشته کشتی آزاد از دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس با غلبه بر رقیبان خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسابقات انتخابی رشته تکواندو  و کشتی آزاد  منطقه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ورزشکاران استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان به ترتیب به میزبانی  واحد کرمان و سیرجان برگزار شد.

 این مسابقات در کرمان با همکاری هیئت های تکواندو و کاراته استان کرمان  و در سیرجان با همکاری هیئت کشتی شهرستان سیرجان در وزن های مختلف برگزار شد و ورزشکاران با یکدیگر به رقابت پرداختند در نهایت با اعلام نفرات برتر  قهرمانان ورزشی به عنوان نماینده منطقه 6 دانشگاه آزاد جواز حضور در مسابقات کشوری را در رشته و وزن خود کسب کردند.

در پایان مسابقات، محمد باقر بیگی و آرمین سرایی پرور دو دانشجوی تکواندکار و همچنین ابوالفضل جهانداری دانشجوی کشتی گیر و آزادکار واحد بندرعباس توانستند با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی را به نمایندگی از منطقه 6 دانشگاه کسب کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1162636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =