سانتوس: استعفا؟ این کلمه را نمی‌شناسم

سرمربی تیم ملی پرتغال گفته او رو رونالدو ناراحت‌ترین پرتغالی‌ها هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی پرتغال با تمام ستارگان خود نتوانست از سد محکم مراکش غول‌کُش عبور کند و با شکست یک بر صفر مقابل «شیرهای اطلس»، در مرحله یک‌چهارم نهایی با جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وداع کرد.

«فرنادو سناتوس» سرمربی تیم ملی پرتغال در پاسخ به این سوال که آیا از بازی‌ندادن «کریستیانو رونالدو» از ابتدای بازی احساس پشیمانی می‌کند، گفت: نه من احساس پشیمانی ندارم. ما در بازی با سوئیس خیلی خوب بازی کردیم. کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی است. او زمانی به بازی آمد که ما فکر می‌کردیم نیاز است. نه من چنین احساسی ندارم.

بیشتر بخوانید

جام بی جام/ آرزوی رونالدو برای همیشه آرزو ماند

سانتوس درباره اینکه آیا انتقادها در عملکرد رونالدو تأثیر گذشته بود، گفت: من فکر نمی‌کنم انتقادهای که متوجه او بود، بر بازی تأثیری داشت. ما همیشه تیمی بودیم که با هم اتحاد داشتیم. اگر دو نفر باشند که بیشتر از همه درباره بازی ناراحت باشند، من و کریستیانو هستیم. ما خیلی ناراحت هستیم اما این هم بخشی از بازی است.

او درباره اینکه پس از این شکست از سمت خود استعفا می‌دهد یا نه نیز گفت: من درباره این موضوع با رئیس فدراسیون صحبت کرده‌ام. از سال ۲۰۱۴ درباره استعفا صحبت می‌شود. این کلمه در واژگان ما نیست.

سانتوس در پایان گفت: ما تا جایی که می‌خواستیم پیش نرفتیم. این ناراحت‌کننده است. تیم ما کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. ما می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما بازی‌هایی هستند که در آن‌ها به کمی هم شانس نیاز دارید. این اتفاق امشب نیفتاد.

پایان پیام/

کد خبر: 1163176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =