توضیحات وزیر فرهنگ و ارشاد درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر

وزیر فرهنگ و ارشاد پس از بازدید از جشنواره «سینما حقیقت» پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد در حاشیه بازدید از جشنواره «سینما حقیقت» به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اودر پاسخ به سؤال درباره جشنواره فیلم فجر و نگرانی‌هایی که از استقبال این جشنواره بین‌المللی سینمایی کشور وجود دارد، گفت: من نگرانی برای جشنواره فیلم فجر ندارم؛ همین‌طور که جشنواره حقیقت این‌قدر خوب برگزار شده و جشنواره فیلم کوتاه به این خوبی با استقبال مردم و هنرمندان برگزار شد ان‌شاءالله جشنواره فیلم فجر هم با قوت برگزار خواهد شد. 

وزیر ارشاد در پاسخ به سؤال دیگری درباره پیگیری موضوع هنرمندان ممنوع‌الکار، گفت: این موضوع ضوابط خاص خودش را دارد. ما در وهله اول تلاش می‌کنیم مشکل هنرمندان‌مان کم بشود. من از روز اول این اتفاقات، در گفت‌وگوهای مختلف هشدار دادم؛ اجازه ندهید جامعه را دو قطبی کنند، اجازه ندهید در جامعه ایجاد شکاف کنند. وزارت فرهنگ خودش را خانه هنرمندان می‌بیند حتی اگر اینکه هنرمندی دچار مشکلی شده باشد.

وی افزود: ما با دوستان‌مان در بخش‌های مختلف این موضوع را دنبال می‌کنیم؛ تعدادی از این هنرمندان رفع مشکل شده‌اند و بقیه را هم تلاش می‌کنیم در چارچوب قانون و تا جایی که دست‌مان برسد کمک خواهیم کرد. امیدواریم این فضای کمی کرخت در حوزه فرهنگ و هنر از بین برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1163689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =