تشریح برنامه‌های هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی خورموج

رئیس دانشگاه آزاد خورموج با تبیین برنامه‌های این دانشگاه در هفته پژوهش، تحلیل دینامیکی سازه‌ و نرم‌افزارها و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را جزء برنامه‌های این هفته برشمرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فخرالسادات هاشمی درباره برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) در هفته پژوهش اظهار کرد: کلید حل مسائل از مسیر فعالیت پژوهشی و علمی می‌گذرد و هفته پژوهش فرصت مناسبی برای توجه به تمام ابعاد پرسشگری و تفکر است.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته پژوهش برنامه‌های متعددی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) اجرا شده است، توضیح داد: در این باره چند کارگاه آموزشی ازجمله کارگاه آموزشی آموزش مقدماتی پایتون، حقوق زن در خانواده، آموزش اضطراب‌زدایی و مدیریت منابع انسانی در نظام اداری توسط اعضای هیئت علمی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) عنوان کرد: دوره‌های آموزشی تخصصی مانند آشنایی با تجهیزات آزمایشگاهی، تحلیل دینامیکی سازه‌ها، نرم‌افزارهای تخصصی از دیگر موضوعات دوره‌های آموزشی بود.

هاشمی از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در هفته جاری خبر داد و بیان کرد: کرسی آزاداندیشی «آیا اشتغال زنان موجب اختلاف زناشویی می‌شود؟» و کرسی آزاداندیشی «مکمل ورزشی آری یا خیر؟» برگزار شد.

تشریح برنامه‌های هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی خورموج

وی، برگزاری مسابقات ورزشی و سرگرم‌کننده را دیگر برنامه اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در هفته پژوهش برشمرد و توضیح داد: جشنواره صبحانه سالم، مسابقه هوش، مسابقه عکاسی با موبایل، مسابقه روانشناسی و مسابقات ورزشی از برنامه‌هایی بود که با استقبال و مشارکت خوب دانشجویان و کارکنان به اجرا درآمد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از کسب مقام توسط انجمن علمی روانشناسی و کامپیوتر خبر داد و افزود: امسال استادان و دانشجویان در کسب موفقیت‌های علمی (تحقیق و پژوهش) خوش درخشیدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) تشریح کرد: انجمن علمی روانشناسی و کامپیوتر این دانشگاه در رده بیستم انجمن برتر کشور قرار گرفتند. همچنین از دیگر اعضای هیئت علمی غلامرضا نادری‌زاده و زهرا شریفی منتخب رویداد حل مسئله در کشور شدند. ضمن اینکه از الهام دهقان، منتخب ایده برتر در رویداد گام دوم دانشگاه تجلیل شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: ۲۲ مقاله در یکسال گذشته در مجلات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) به چاپ رسیده است.

تشریح برنامه‌های هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی خورموج

وی از مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در نمایشگاه استانی هفته پژوهش در دانشگاه آزاد بوشهر با محصولاتی مانند چیپس‌های گوجه فرنگی طعم‌دار خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) با اعلام اینکه حسن ختام برنامه‌های هفته پژوهش این دانشگاه تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه بود، توضیح داد: در این مراسم که با حضور مدیران استانی همراه بود از برگزیدگان پژوهشی تجلیل شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1164351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =