عربستان مسی و رونالدو را متحد خواهد کرد

چادویک عقیده دارد تنها دو چیز وجود دارد که می تواند رونالدو و مسی را متحد کند؛ یکی لویی ویتون و دیگری عربستان سعودی.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی و رونالدو بزرگترین ستاره‌های دو دهه اخیر فوتبال دنیا هستند و همیشه این مقایسه بین آن‌ها وجود داشته که کدام یک بهترین بازیکن دنیاست. با قهرمانی آرژانتین در جام جهانی حالا خیلی‌ها معتقدند مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و این مقایسه را باید تمام شده دانست. در هر صورت حداقل تا زمانی که این دو فوق ستاره در زمین چمن به فوتبال مشغولند، کری بین هواداران آن‌ها ادامه خواهد داشت.

به گفته سیمون چادویک، استاد اقتصاد ورزش و ژئوپلیتیک در مدرسه بازرگانی اسکما در پاریس، مسی و رونالدو از سفیران عربستان سعودی برای ارائه پیشنهاد میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ (یکصدمین سالگرد جام جهانی) خواهند بود؛ پیشنهادی که در سال ۲۰۲۴ ارائه خواهد شد.

چادویک گفت: «تن‌ها دو چیز وجود دارد که می‌تواند رونالدو و مسی را متحد کند؛ یکی لویی ویتون و دیگری عربستان سعودی.»

اشاره او به تبلیغ مشترک اخیر رونالدو و مسی برای لویی ویتون، پیشنهاد نجومی النصر به رونالدو و قراردادی است که چندی پیش مسی با عربستان از نظر گردشگری امضا کرد.

احمد الخطیب، وزیر گردشگری، اخیرا علاقه مندی این کشور به نامزدی سه جانبه با یونان و مصر برای جام جهانی را تایید کرده بود.

رونالدو و مسی این روزها شرایطی کاملا متفاوت دارند. رونالدو پس از فسخ با یونایتد بدون تیم است و مسی پس از فتح جام جهانی حالا رویای فتح لیگ قهرمانان با پی اس جی را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1164465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =