تهران قهرمان مسابقات تکواندو پسران دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

پرونده مسابقات تکواندو پسران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان با قهرمانی تیم تهران بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از همدان، رقابت‌های تکواندو پسران دانشجویان منطقه های 10 گانه دانشگاه آزاد اسلامی طی دو روز با حضور ۷۲ ورزشکار به میزبانی واحد همدان در مجموعه ورزش امام علی (ع) این واحد برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

تیم منتخب بانوان تکواندو کار منطقه 6 دانشگاه آزاد مشخص شد

در پایان این دوره از مسابقه ها، تیم تکواندو پسران تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های البرز و کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

IMG_4664.jpg

در بخش انفرادی رقابت ها نیز در وزن نخست سروش حسینی، در وزن دوم سعید احسانی، در وزن سوم ایمان کاظمی، در وزن چهارم پوریا مغانلو و در وزن پنجم مهدی عسگری همگی از استان تهران عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

همچنین در وزن ششم علیرضا علیاری، در وزن هفتم طاها شمخانی و در وزن هشتم کریم سام دلیری همگی از استان البرز بر سکوی نخست ایستادند.

  رضا ایمان زاده سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر کشور و سرپرست فنی این رقابت ها، کیفیت مبارزه های پسران دانشجو را بالا ارزیابی کرد و گفت: اختتامیه مسابقه های تکواندو پسران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی، دیشب با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشور،  امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و شمار دیگری از شخصیت های ورزشی و دانشگاهی در مجموعه ورزشی امام علی (ع)  دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

ایمان زاده خاطرنشان کرد: در رقابت های تکواندو پسران دانشجوی منطقه های 10 گانه دانشگاه آزاد اسلامی، به موضوع استعدادیابی توجه ویژه ای شد و نفرات برتر از شانس حضور در تیم دانشگاه برخوردارند.

هفته گذشته نیز رقابت‌های تکواندو دختران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1165132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =