ساپینتو هنوز استقلال را نشناخته است/ بازگشت پرسپولیس به وضعیت سفید

کارشناس فوتبال درباره بازی‌های اخیر دو تیم استقلال و پرسپولیس، گفت: آبی‌ها باید تغییر پیدا کنند و قرمزها بهتر شده‌اند.

سید مهدی سید صالحی، کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، درباره وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس بعد از بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر، گفت: سپاهان بهتر از استقلال توانست بازی را  مدیریت کند و با اشتباه آبی‌ها، سپاهان پیروز میدان شد.

وی درباره سرمربی استقلال ضمن انتقاد از عملکرد او، بیان کرد: تعویض‌های ساپینتو در بازی مقابل سپاهان قابل قبول بود ولی او هنوز بازیکنان را نشناخته است. استقلال هنوز به ثبات نرسیده و یازده نفر اصلی توسط سرمربی پرتغالی شناسایی نشده‌اند.

کارشناس فوتبال در باره خطای پنالتی که به نفع سپاهان گرفته شد، اظهار کرد: سیاوش یزدانی که در دقایق آخر با بی‌احتیاطی، بازیکن سپاهان را نقش زمین کرد؛ نشان داد که هنوز برای بازی‌های حساس آماده نیست و نباید به او ۹۰ دقیقه بازی داد.

جدایی آمانوف از استقلال

سید صالحی درباره کنار گذاشتن ساپینتو، توضیح داد: در زمان فعلی رفتن ساپینتو دردی را دوا نمی‌کند، باید در کنار او یک مربی ایرانی جوان را قرار دهند تا او را در مباحث فنی بهتر کمک کند. 

وی افزود: همچنین ساپینتو در بازی آخر، تدابیر بدی اتخاذ کرده بود، به عنوان مثال: بارها و بارها پست یامگا در بازی‌های مختلف تغییر پیدا می‌کند و این باعث ایجاد سردرگمی در استقلال شده است.

سید صالحی در ادامه، بازی پرسپولیس و سپاهان  را اینگونه تشریح کرد: درگذشته قرمزها در خط حمله آماده نبودند و هماهنگی لازم را نداشتند ولی کادر فنی پرسپولیس با اعتماد به بازیکنان جوان مثل محمد عمری، توانست خودش را پیدا کند و حالا با آمدن دیاباته و درخشش دیگر بازیکنان، آنها به دوران خوبشان برگشتند.

کارشناس فوتبال درخصوص روند قهرمانی قرمزها، اضافه کرد: هنوز نمی‌توان به طور قطع پرسپولیس را قهرمان دانست، زیرا که گل‌گهر، سپاهان و استقلال هنوز از ماراتن قهرمانی عقب نمانده‌اند و می‌توانند امیدوار باشند.

کارشناس فوتبال در انتها با ذکر اینکه تیم‌های ته جدولی در مقابل تیم‌های موفق، دفاعی‌تر بازی می‌کنند؛ گفت: در نیم فصل دوم بازی‌ها حساس تر هستند و برخی بازی‌ها حکم فینال را دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =