شبکه‌ای از المان‌های فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد می‌شود

رئیس مرکز پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهداف راه اندازی بازارهای فناوری و سراهای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دنبال ایجاد شبکه ای از المان‌های فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم که این موضوع با بازارهای فناوری و سراهای نوآوری تحقق پیدا می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست معاونان پژوهشی و مدیران مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با موضوع تبادلات و هم اندیشی در حوزه فناوری با حضور سید محمدجواد صدری مهر، رئیس مرکز پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دوره مهارت‌افزایی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

 صدری مهر در این جلسه با اشاره به برخی از مشکلات جدی کشور همچون ترافیک و آلودگی هوا، گفت: تنها راه حل مشکلات، فعالیت‌‍های دانش محور است. اگر بخواهیم معضلات و نابسامانی‌های کشور را حل کنیم، نسخه ای جز فعالیت های دانش محور و دانش بنیان نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی بازارهای فناوری و سراهای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: به دنبال ایجاد شبکه ای از المانهای فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم که این موضوع با بازارهای فناوری و سراهای نوآوری تحقق پیدا می کند.

رئیس مرکز پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: سراهای نوآوری در واحدهای دانشگاهی بر اساس مزیت‌ها و با در نظرگرفتن ظرفیت هیأت علمی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، تعداد دانشجویان و صنعت منطقه شکل می گیرند و موضوع محور هستند. 

در ابتدای این نشست حامد افشاری سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و تحول دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به ارائه توضیحاتی در خصوص سیاستهای فناوری دانشگاه پرداخت.

خبرنگار: محمد مهدی فروزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1168562

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =