رشد استقبال مردم از عرضه خودرو در بورس کالا و معامله خودروها

عضو هیات رییسه مجلس گفت: رشد استقبال مردم از عرضه خودرو در بورس کالا و معامله خودروها با قیمت های به مراتب ارزان تر از بازار آزاد نشان می دهد که مسیر را درست رفته ایم و با عرضه کل خودروها در بورس و قطع شدن دست دلالان به هدف اصلی خواهیم رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیرضا سلیمی در مورد عرضه خودرو در بورس کالا گفت: با عرضه همه خودروها در بورس دست دلالان و واسطه گران این حوزه قطع می‌شود و کمک بزرگی در راستای شفافیت به این حوزه است، چون حاشیه سود  ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیونی در فروش برخی خودروها نصیب کسانی می شود که هیچ توجیه ای برای این امر وجود ندارد.

کاکایی: قرعه‌کشی خودرو عادلانه‌ترین روش است

نماینده مردم محلات بیان داشت: مردم در بورس، خودرو مورد نیاز خود را چند ده میلیون تومان ارزان تر از بازار می خرند و افزایش حضور خریداران واقعی در این عرصه نشان می دهد که قیمت ها در بورس منطقی بوده و روند عرضه و تقاضا هم شفاف شده است.

عضو هیات رییسه مجلس بیان داشت: عرضه خودر و در بورس مساله  اصلی صنعت خودرو یعنی مشکلات مالی و زیان های گذشته را سامان می دهد و اگر قرار است از منابع عمومی سودی، نصیب فردی شود مشخص و معلوم  است.

سلیمی اضافه کرد: در شرایط فعلی دلالان حاشیه این سود را به جیب می زنند و مردم از این موضوع منتفع نمی شوند، اما با اقدام بورس جهت عرضه خودرو، کمک بزرگی برای ساماندهی  این صنعت صورت گرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مدل عرضه خودرو در بورس را  موفق عنوان کرد و بیان داشت: نوع قیمت گذاری صورت گرفته در این عرصه توانسته رضایتمندی مردم را در پی داشته است و امیدواریم  که بورس بتواند در این زمینه  رضایت حداکثری جامعه را کسب کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1168583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیر IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      0 0
      یکی از بهترین نوع عرصه خودرواست واینکه در قرعه کشی اول باید مبلع واریز شود بسیار خوب است قبلا ده میلیون متقاصی خودرو بود ولی الان هشتصد هزار نفر چون دست دلالان کوتاه شده وبزودی خودرو به ثبات میرسد