کربکندی: پرسپولیس و سپاهان شانس‌ اصلی قهرمانی را دارند

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من هیچ وقت در فوتبال پیش‌بینی نمی‌کنم، ولی در حال حاضر پرسپولیس و سپاهان را شانس‌های اصلی قهرمانی می‌دانم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رسول کربکندی، درباره رقابت مدعیان قهرمانی در لیگ امسال گفت: چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل‌گهر سرمایه‌گذاری زیادی در این فصل انجام داده‌اند، به‌خصوص سپاهان که تمامی ابزارهای قهرمانی را دارد و البته نوسان در نتیجه‌گیری باعث شد تا پنج امتیاز با صدر جدول اختلاف داشته باشد. در حال حاضر شرایط پرسپولیس بهتر است، چون بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی فوتبال بازی می‌کنند و پرسپولیس هم از لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار دارد.

دلیل شکایت نکردن پرسپولیس از لوکادیا چیست؟

وی در مورد اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در فصل جاری است، تأکید کرد: من هیچ وقت در فوتبال پیش‌بینی نمی‌کنم، ولی در حال حاضر پرسپولیس و سپاهان را شانس‌های اصلی قهرمانی می‌دانم. جبران اختلاف پنج امتیاز برای سپاهان چندان سخت نیست، ولی اگر این تیم لغزش داشته باشد طبیعتاً رسیدن به صدر جدول برای سپاهانی‌ها سخت خواهد شد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه لیگ برتر ایران جذابیت چند سال گذشته را ندارد، خاطر نشان کرد: متأسفانه بازی‌های امسال چندان هیجان‌انگیز نیست و عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیز تأثیر مهمی در این قضیه دارد. امیدوارم با ورود هواداران به ورزشگاه‌ها شرایط فنی بازی‌ها بهتر شود و مردم بتوانند از تماشای بازی‌های لیگ برتر لذت ببرند.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال با صدر جدول فاصله گرفته است، اظهار داشت: از شروع لیگ رفتارهای سرمربی استقلال آرامش این تیم را به‌هم زد و فکر می‌کنم در حال حاضر مهمترین مشکل آنها نداشتن آرامش باشد. وقتی یک بازیکن باتجربه در دقایق آخر روی صحنه‌ای که هیچ خطری روی دروازه ایجاد نمی‌شود یک پنالتی بی‌مورد می‌دهد طبیعتاً این موضوع نشان می‌دهد که استقلال از لحاظ ذهنی شرایط ایده‌آلی ندارد و باید این وضعیت را تغییر بدهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =