آیین گرامیداشت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در واحد سمنان برگزار شد

مراسم گرامیداشت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره)به میهن اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان، مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با شرکت مسئولین نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان سمنان، معاونین، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه بعد از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در جوارگلزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی و اعتقادی است

حجت الاسلام سید مهدی طهماسبی، در این مراسم که به مناسبت طلیعه چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، بر پایداری به اصول اساسی انقلاب و شعار«استقلال»، «آزادی»، «جمهوری اسلامی» از سوی همه احاد مردم و بویژه مسئولین تأکید کرد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان سمنان، سه مرحله خداباور بودن مردم، رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حمایت و پشتیبانی مردم از نهضت امام خمینی را عوامل اصلی به ثمر رسیدن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد حمایت و همراهی مردم در این چهل و سه سال بعد از پیروزی انقلاب از موهبت های عظیم الهی است.

تجدید میثاق با شهدا و آرمان های انقلاب و آیین غبارروبی، گلاب شوئی و گلباران مرقد مطهر ۳ شهید گمنام آرمیده در خاک این دانشگاه پایان بخش مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1169841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =