نشست خبری روایت ناتمام سیما / صمدی: امیدوارم که فیلم مخاطبان را اذیت نکرده باشد

نشست خبری روایت ناتمام سیما با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نشست خبری روایت ناتمام سیما با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

علیرضا صمدی کارگردان فیلم روایت ناتمام سیما در نشست خبری این فیلم، اظهار کرد: امیدوارم که فیلم مخاطبان را اذیت نکرده باشد، ادعایی در فیلمسازی ندارم و فکر می‌کنم اگر بشود قصه‌ای را تعریف کرد که تماشاگر تا لحظه آخر سینما را ترک نکند، خوب است.

وی افزود: سه تا فیلم سینمایی تاکنون ساختم، بی نامی، صحنه زنی و روایت ناتمام سیما که صحنه زنی اکران عمومی خوبی داشت و سعی داشتم هر کدام فضای متفاوتی را داشته باشد.

صمدی با اشاره به داستان فیلم تصریح کرد: فضای مجازی بخشی از زندگی روزمره ماست و  تمام زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است. این فیلم درباره انسانی است که در گذشت خطایی کرده است و در آینده گریبانگیر آن خواهد شد.

کارگردان این فیلم بیان کرد: این فیلمنامه را تقریبا دوسال پیش نوشته بودم. فیلمسازی برای من رساندن پیام نیست بلکه قصه گویی است.

وی عنوان کرد: من نمیتوانم بگویم که روایت نا تمام سیما تحت تاثیر هیچ فیلم و داستانی نبوده هدف دنبال کردن داستان از سوی مخاطب بوده است.

کارگردان فیلم روایت ناتمام سیما درباره جوایز اختتامیه جشنواره فیلم فجر، گفت: خیلی به جایزه فکر نمی‌کنم و مخاطب برای من اهمیت دارد.

صمدی تصریح کرد: من در این فیلم درباره یک وضعیت حرف زدم و از سینما انتظار رساندن پیام ندارم. سینما جایی برای قصه گویی است. 

مجیدرضا بالا تهیه کننده فیلم روایت ناتمام سیما، در ادامه این نشست، گفت: شخصیت جدی این فیلم برای من سیماست که رنجی را تحمل می‌کند اما نجیبانه از کنار آن می‌گذرد.

کارگردان فیلم روایت ناتمام سیما، گفت: وقتی کسی بهش تجاوز می‌شود نمی‌توان گفت برو شاهد بیار، فقط قانون گذار با قواعدش می‌تواند این موضوع را به اثبات برساند.

رضابالا عنوان کرد: فضای مجازی محیط خوبی برای قضاوت کردن آدم‌ها نیست و این فیلم نیز به همین موضوع پرداخته است. 

صمدی گفت: ما فیلم را خیلی فوری به جشنواره رساندیم و از بخش‌های از فیلم را خودم ناراضی هستم و حتما بعد از جشنواره این ایرادات اصلاح خواهد شد.

صمدی در ادامه در خصوص فیلترینگ فضای مجازی در کشور گفت: من با هر چیزی که جلوی آزادی بیان را بگیرد مخالفم.

کد خبر: 1170364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =