نائب قهرمانی دانشگاه آزاد شهرکرد در مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان سراسر کشور

مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان سراسر کشور با شرکت ۱٠٠ نفر در قالب ۲۵ تیم به مدت سه روز در دانشگاه محقق اردبیل به کار خود پایان داد و دانشجویان شهرکردی موفق شدند در مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ عنوان نائب قهرمانی کشور را به خود اختصاص دهند. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی همتیان، مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با بیان اینکه مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان سراسر کشور با شرکت ۱٠٠ نفر در قالب ۲۵ تیم به مدت سه روز در دانشگاه محقق اردبیل به کار خود پایان داد، گفت: دانشجویان شهرکردی موفق شدند در مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ عنوان نائب قهرمانی کشور را به خود اختصاص دهند. 

جام قهرمانی هندبال دانشجویان دانشگاه آزاد در خانه میزبان ماند

 همتیان عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌ها  در بخش انفرادی،  در دسته وزنی ۹۳کیلوگرم رده سنی آزاد، مهدی صالح پور، مقام قهرمانی سوم در رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ را بدست آورد. در دسته وزنی ۱۰۵ کیلوگرم رده سنی آزاد هم امین قادری در رشته پاورلیفتینگ مقام قهرمانی اول این دوره از مسابقات را کسب کرد. در رشته پرس سینه هم،  احسان توسلی مقام قهرمانی سوم را از آن خود کرد. 

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد  اظهار کرد:  در دسته وزنی ۱۲۰- رده سنی آزاد، احسان توسلی مقام قهرمانی دوم در رشته ی پاورلیفتینگ را کسب کرد.  در دسته وزنی۱۲۰+ رده سنی آزاد هم، محمد حسن رئیسی در رشته های پرس سینه و پاورلیفتینگ مقام قهرمانی سوم را بدست آورد. 

وی بیان کرد: نتایج تیمی دانشگاه‌های سراسر کشور در رشته پرس سینه، دانشگاه محقق اردبیل مقام اول، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد مقام دوم و دانشگاه شهید چمران اهواز مقام سوم را به خود اختصاص دادند. 

این مقام مسول گفت: در رشته ورزشی پاورلیفتینگ تیمی هم دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دانشگاه محقق اردبیل به ترتیب موفق به کسب عناوین قهرمانی اول تا سوم شدند. 

شایان ذکر است، مربیگری تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری را مهزیار انصاری دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد شهرکرد بر عهده داشت.

خبرنگار: صفر حسن زاده

انتهای پیام/

کد خبر: 1171253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =