قاضی‌زاده هاشمی: رشد ۲۰ درصدی بودجه جانبازان و ایثارگران برای سال آینده

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تعیین تکلیف پرونده کشته‌شدگان حادثه زاهدان خبر داد و گفت: آن‌هایی که پرونده‌شان را به ما فرستادند شهید محسوب شدند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،  سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگویی، در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده کشته‌شدگان حادثه ۸ مهر در زاهدان و اینکه پیش‌تر اعلام شده بود بررسی این پرونده‌ها زیر نظر یک کمیته درحال پیگیری است، عنوان کرد: در فرآیند رسیدگی و تعیین تکلیف است حال اگر در ادامه افراد دیگری را معرفی کنند، نمی‌دانم اما اسامی که فرستادند در بنیاد شهید تعیین تکلیف شدند و تحت پوشش آمدند.

دانشجوی جانباز روشندل واحد کرمانشاه موفق به دریافت مدرک کارشناسی شد

وی در پاسخ به این سوال که آیا این افراد شهید محسوب شده‌اند، گفت: بله، آن‌هایی که به ما فرستادند شهید محسوب شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد بودجه مربوط به جانبازان و ایثارگران برای سال آینده یادآور شد: متوسط رشد حدود ۲۰ درصد است اما اجازه بدهید بودجه نهایی شود، چون هنوز نهایی نشده است. وقتی نهایی شد، آنجا من عرض می‌کنم. آن چیزی که در لایحه دولت پیش‌بینی شده ۲۰ درصد رشد دیده است است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این میزان برای جانبازان و ایثارگران است، ادامه داد: فرقی هم نمی‌کند این رشد برای مجموعه افرادی که تحت پوشش ما هستند، خواهد بود حدود ۵۰۰ هزار نفر هستند که به نحوی تحت عنوان حقوق، مستمری، کمک معیشت و به عناوین مختلف به آنها پرداختی داریم. این‌ها به صورت متوسط ۲۰ درصد رشد داشتند، حال بعضی ممکن است بیشتر باشد یا کمتر اما چون هنوز بودجه نهایی نشده، نمی‌توانم در مورد آن اظهارنظر دقیقی کنم.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1171975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =