بازدید دهقانی فیروزآبادی از سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان از مجموعه شرکت‌های فناور و سراهای نوآوری گیاهان دارویی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان و هیأت همراه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، از دستاوردهای علمی ـ فناوری و پژوهشی محققان و پژوهشگران دانشگاه و مجموعه شرکت‌های مستقر در ساختمان تجاری‌سازی سرای نوآوری گیاهان دارویی و شرکت‌های مستقر در مراکز رشد فناوری دانشگاه بازدید کرد.

پیشرفت کشور در گرو حمکرانی نخبگان/ زنگ خطر برای رشته ریاضی به صدا درآمده است

وی در این بازدید، با تازه‌ترین دستاوردهای علمی و پژوهشی شرکت‌های مستقر در این واحد دانشگاهی آشنا شد و با تعدادی از این شرکت‌ها و واحدهای فناور در خصوص ایده یا اختراع ارائه شده به بحث و تبادل نظر پرداخت. 

لازم به ذکر است در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تعداد ۱۹ هسته فناور، ۸۰ واحد فناور، ۴ سرای نوآوری از جمله سرای نوآوری گیاهان دارویی، سرای نوآوری بذر و نهاده‌های گلخانه‌ای، سرای نوآوری فناوری اطلاعات، سرای نوآوری دانشگاه و اتاق بازرگانی و ۲ مرکز رشد از جمله مرکز رشد جنرال(فناوری عمومی) و مرکز رشد گیاهان دارویی مشغول به فعالیت و مشارکت علمی با سایر ارگان‌ها، نهادها و محققان هستند.

خبرنگار: صفر حسن زاده

انتهای پیام/

کد خبر: 1172619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =