عالمی: سپاهان راه بهتر و هموارتری برای قهرمانی خواهد داشت

اگر بخواهیم به صورت فنی و شرایط جدولی نگاه کنیم، روی کاغذ قطعاً سپاهان راه بهتر و هموارتری برای قهرمانی خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ایمان عالمی، در پاسخ به این سوال که چرا استقلال به راحتی از لیگ قهرمانان حذف شد، اظهار داشت: متاسفانه در بحث مدیریت مشکل داریم، مدیرانی را برای باشگاه‌های دولتی انتخاب می‌کنند که شرایط تیم‌ها را برای تماشاگران جذاب‌تر نشان بدهند. در ادامه نیز همین مدیران سعی دارند تا یک جور از بحران داخل تیم عبور کنند که در زمان مدیریت‌شان تصمیمات غلط می‌گیرند.

پرسپولیس زیر ذره‌بین سازمان بازرسی

وی‌ ادامه داد: اگر در آن زمان استراماچونی از سرمربیگری خارج نمی‌شد قطعاً این اتفاقات هم نمی‌افتاد. برای اینکه پی ببریم در آن مقطع چه مسائلی وجود داشت، باید یک مقدار به عقب برگردیم و ببینیم چه داستانی باعث رفتن مربی ایتالیایی استقلال شد؟ اگر استراماچونی تعویض می‌شود، چرا زودتر به موضوعات رفتن مربی رسیدگی نشد؟ در نهایت دقیقه ۹۰ این اتفاقات بد برای تیم استقلال رخ داد تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

چرا در این مدت اینهمه مدیران استقلال مشکل بدنی استراماچونی را حل نکردند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در آن برهه زمانی تغییرات و بحرانی ایجاد شد که مدیران وقت تصمیمات غلطی می‌گیرند و در ادامه به خاطر اینکه بخواهند آن تصمیمات اشتباه را بگذرانند باز هم تصمیمات غلط‌ تر اتخاذ می‌کنند. اشتباهات پشت سر هم مدیران، کار را به اینجا رساند که مطالبات این مربی هزینه هنگفت و سرسام آوری برای باشگاه استقلال دارد. چرا مدیران یکی پس از دیگری این مشکل مالی را حل نکردند؟

وی در پاسخ به این سوال که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در مسابقات بیست و دومین دوره لیگ برتر دارد، تاکید کرد: اگر بخواهیم به صورت فنی و شرایط جدولی نگاه کنیم و بازی‌هایی که سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان در ۶ هفته باقی مانده پیش‌رو دارند، بررسی کنیم، روی کاغذ قطعاً سپاهان راه بهتر و هموارتری برای قهرمانی خواهد داشت و بازی‌های آسانتری نسبت به سرخابی‌ها دارد. چون استقلال و پرسپولیس دیدار دربی را پیش‌رو دارند و باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند و مسلماً بازی دربی سرنوشت‌ساز خواهد بود.

بهترین اتفاق حضور یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی بود

عالمی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال برای شرکت در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: بهترین اتفاقی که در انتخاب سرمربی تیم ملی رخ داد، حضور یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی بود. با توجه به تجربیات خوبی که امیر قلعه‌نویی از گذشته دارد، می‌تواند تاثیرات مثبتی روی تیم ملی بگذارد. در حال حاضر فوتبال ایران پتانسیل بالایی دارد، چون بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی حضور دارند. امیدوارم قلعه‌نویی با استفاده از تجربیات و بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، به بهترین شکل در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد.

مربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر این تیم با پیکان عنوان کرد: با توجه به اینکه هر چه به پایان این فصل لیگ برتر نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. در هفته بیست و پنجم در روز ۱۸ فروردین با تیم خوب پیکان بازی خواهیم کرد که بازیکنان باکیفیتی را در اختیار دارد. به خاطر شرایطی که در جدول لیگ دارند به طور حتم برای گرفتن حداکثر امتیازات مقابل ما قرار خواهند گرفت. البته هوادار هم به دنبال کسب ۳ امتیاز خانگی است تا جایگاه و رتبه بهتری در جدول داشته باشیم. به دلیل نزدیک بودن امتیازات تیم‌ها در جدول لیگ برتر در ۶ هفته باقی مانده هنوز انگیزه برای همه وجود دارد. بر همین اساس تمام تیم‌ها به دنبال این هستند تا در پایان مسابقات بهترین رتبه را از آن خود کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1176430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =