مهم‌ترین مطالبات دانشجویان از رهبری در سال ۱۴۰۱ چه بود؟ + جدول

تشکل‌های دانشگاهی مطالبات و انتقادات خود را نسبت به جامعه و دانشگاه در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ نزد رهبر انقلاب مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب در اواخر ماه رمضان به سنت هر ساله تبدیل شده است. دیداری چند ساعته که در آن مقام معظم رهبری به بیان نکات و رهنمودهایی می‌پردازند و سپس تریبون به ۴ نماینده هر اتحادیه دانشجویی رسمی، بسیج دانشجویی، گروه‌های جهادی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی و نشریات می‌رسد تا دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کنند. 

مطالبه دانشجویان جهادگر و فعالان نشریات از نهاد رهبری/ در دیدار با رهبر انقلاب تریبون می‌خواهیم

سال گذشته، امیرحسین پناهی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، محمد حسین کاظمی دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، محمد اسکندری دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی، محسن نراقی نماینده بسیج دانشجویی و علی بزرگخو دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت دانشجویی به نمایندگی از جریان دانشجویی در محضر رهبر انقلاب به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه ایسکانیوز مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار با رهبر انقلاب در سال ۱۴۰۱ را بررسی کرده و در جدولی آورده شده است: 

مهم‌ترین مطالبات دانشجویان از رهبری در سال ۱۴۰۱ چه بود؟ +جدول

به گزارش ایسکانیوز؛ سال گذشته نشریات و گروه‌های جهادی تریبونی برای صحبت در مقام رهبر انقلاب نداشتند و این موضوع باعث گلایه و ابراز دلخوری فعالان این حوزه شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =