هشدار پلیس راه درباره احتمال ریزش سنگ در محور کندوان

رییس پلیس راه کندوان گفت: احتمال ریزش و سقوط سنگ از ارتفاعات به علت بارندگی شدید در این محور پرتردد کشور وجود دارد.

 به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی استان در چند روز آینده، پیش بینی کرد که دمای هوای این استان تا فردا دوشنبه کاهشی باشد و دمای هوا در ارتفاعات تا ۶ درجه کاهش یافته است.

هواشناسی ایران / هشدار سطح زرد برای تشدید بارش‌ها در نواحی مختلف کشور

سرگرد محمد احمدی شامگاه یکشنبه اظهار داشت: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی شدید و کاهش دما، احتمال طغیان رودخانه این محور محتمل بود که ضروری است کاربران جاده ای از توقف در حاشیه جاده و رودخانه مسیر پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد : هم اکنون ترافیک در این محور از سمت جنوب به شمال و شمال به جنوب عادی و روان است و مشکلی تاکنون گزارش نشده است.

وی سقوط سنگ از ارتفاعات را از جمله چالش فراروی این محور برشمرد و بر ضرورت یافتن راهکار اساسی برای حل آن از سوی نهادهای مربوط تاکید کرد.

روزانه حدود ۳۰ هزار خودرو در محور کندوان تردد می کنند.

سقوط سنگ از ارتفاعات به علت بارندگی شدید در کندوان محتمل است

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

کد خبر: 1177919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =