سرلشکر باقری: ارتش جمهوری اسلامی ایران دشمنان را مقهور عظمت میهن اسلامی ساخته است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی تاکید کرد: هم اینک ارتش جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های بازدارندگی، اقتدار، امنیت و سربلندی کشور قرار دارد و دشمنان را مقهور عظمت و قدرت باشکوه میهن اسلامی ساخته است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی، روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی را به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

سرلشکر باقری: برنامه فضایی نیروهای مسلح با سرعت ادامه دارد

متن پیام به شرح ذیل است:

"29 فروردین ماه " در تاریخ انقلاب و ایران اسلامی یادآور یکی از رخدادهای بزرگ و حساس کشور در یک مقطع تاریخی تعیین‌کننده است که طی آن و در اوج فتنه آفرینی و سردادن زمزمه انحلال ارتش توسط ضد انقلاب و تفاله‌های نفوذی استکبار جهانی، با هوشمندی و دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) صدور فرمان حفظ، تقویت و قدرت نمایی ارتش و ارتشیان غیور، توطئه دشمنان را ناکام نمود و تولد ارتش جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

تاریخ معاصر این سرزمین پرافتخار گواهی می‌دهد، آنچه امنیت پایدار و کم نظیر میهن اسلامی را طی 44سال گذشته تضمین و تمامیت ارضی کشور را از گزند دشمنان حفظ کرده است، بی‌تردید مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های حماسی و مقتدرانه نیروهای‌مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه ارتش دلاور و غیرتمند بوده است.

در گرامیداشت این روز مبارک و در آستانه عید سعید فطر خداوند را شاکریم که پیشرفت‌های خیره کننده ارتش حزب‌الله در حوزه‌های مختلف دفاعی و دستیابی به فناوری‌های نوین و روزآمد نظامی در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند که با اتکا به روحیه خودباوری و توانمندی‌های بومی و درونی رقم خورده است، هم اینک ارتش جمهوری اسلامی ایران را از جلوه‌های بازدارندگی، اقتدار، امنیت و سربلندی کشور قرار داده و دشمنان را مقهور عظمت و قدرت باشکوه میهن اسلامی ساخته است.

با پاسداشت یاد، نام و خاطره 48 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز فرخنده را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان شجاع و دلیر ارتش حزب الله و خانواده‌های معظم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و استمرار موفقیت و سربلندی همگان را تحت عنایات حضرت ولیعصر(عج) و تبعیت از تدابیر و فرامین نورانی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از درگاه خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =