این بار آقا انگشتر هدیه گرفت/ حواشی جالب دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب

دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری حواشی جالبی داشت که از جمله آن می‌توان به هدیه بسیج دانشجویی به امام خامنه‌ای و درخواست قرائت خطبه عقد اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دیدار رمضانه تشکل‌های دانشجویی و سایر دانشجویان با مقام معظم رهبری طبق سال‌های گذشته عصر امروز ۲۹ فرودین ماه(۲۷ رمضان) در حسینه امام خمینی(ره) برگزار شد.

دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟


در این دیدار نمایندگان بسیج دانشجویی، اتحادیه‌های جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، گروه‌های جهادی نشریات تریبون برای بیان نکات، مطالبات و انتقادات خود داشتند، این دیدار حواشی جالبی داشت.

یونس فرزین‌فر عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی و فعال این حوزه نیز از جمله دانشجویانی بود که در این دیدار حضور داشت. وی درباره احساس حضور خود در این مراسم گفت: برای اولین بار افتخار داشتم تا در دیدار رمضانه دانشجویان یا رهبر انقلاب حضور داشته باشم و خوشحالی و هیجانم را نمی‌توانم درست بیان کنم. برای من بسیار عجیب بود که دانشجویان در این دیدار به سادگی و به دور از تشریفات می‌توانستند با رهبری صحبت کنند. ایشان نیز با دقت صحبت‌های آنان گوش می‌دادند که گمان می‌کنم چنین دیداری در هیچ کشور از دنیا نظیر نداشته باشد.

 فرزین‌فر ادامه داد: مقام معظم رهبری در این جلسه به دانشجویان تاکید کردند که از لحاظ مبنایی و مطالعاتی خود را غنی کنند و این موضوع را در رفتار و فعالیت‌شان در نظر بگیرند.

این دیدار حواشی جالبی داشت. فرزین‌فر در این باره این‌گونه توضیح داد: هر سال به طور معمول دانشجویان از رهبر انقلاب چفیه، سجاده نماز یا انگشتر طلب می‌کنند؛ اما امسال بسیج دانشجویی در اقدامی بسیار زیبا، انگشتری را به ایشان هدیه دادند که مورد تحسین تمامی دانشجویان حاضر در جلسه قرار گرفت. همچنین نماینده گروه‌های جهادی نیز از حضرت آقا خواستند تا خطبه عقدشان را ایشان بخوانند.

بیان درخواست گروهی از خانواده شهدا برای دیدار با رهبری از جمله حواشی جالب دیگر این مراسم بود. فرزین‌فر در این باره این گونه توضیح داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل حدود ۳ سال است که تعدادی از خانواده‌های شهدا را تحت پوشش قرار دادند و از رهبری خواستند که اجازه دهند این خانواده‌ها به دیدار ایشان بیایند.

به گفته این فعال حوزه نشریات، تمام ۶۰۰ دانشجوی حاضر در این جلسه از مقام معظم رهبری طلب دعای عاقبت به خیری داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1178249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =