دانشگاه آزاد اسلامی پیشقراول ربوکاپ و هوش مصنوعی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پیشقراول آموزش و پژوهش، کاربست فناوری و ربوکاپ و هوش مصنوعی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور عصر امروز در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بازدید دکتر طهرانچی از هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

دکتر طهرانچی در این مراسم با قدردانی از شرکت تمامی دانش آموزان و دانشجویان درهفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران گفت: شما با حضورتان در این مسابقات نشان دادید ایران بزرگ ما مهد استعدادهاست. 

وی ادامه داد: از مربیان شما نیز تشکر می کنم که جا دارد به احترام آنان بایستیم و تشویقشان کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از دست اندرکاران برگزاری هفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و واحد علوم و تحقیقات که زحمت کشیدند و میدان آرایی کردند که این رخداد بزرگ رقم بخورد، قدردانی کرد. 

دکتر طهرانچی با تأکید بر اینکه مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران تازه آغاز راه است، اظهار کرد: وظیفه ما این است که از افرادی که در رخدادهای ملی جایگاه مناسب کسب می کنند، حمایت کنیم و در رخدادهای بین المللی استعدادهای ناب ایرانی را به رخ بکشیم.  

وی تأکید کرد: ان شاءالله دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پیشقراول آموزش و پژوهش، کاربست فناوری و ربوکاپ و هوش مصنوعی دست در دست معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری خبرهای خوبی برای دانش آموزان و دانشجویان خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =