برترین‌های بدمینتون و تنیس روی میز منطقه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند

مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز در بخش برادران، ویژه کارمندان و اعضای هیئت علمی منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی بندرعباس با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد کرمان و کهنوج به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حیدری نارمندی سرپرست حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیأت علمی منطقه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی (ویژه  برادران)  با حضور ورزشکارانی از استان های هرمزگان. سیستان و بلوچستان و کرمان به میزبانی واحد بندرعباس برگزار شد و با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.

محمد حیدری نارمندی افزود: این مسابقات که با همکاری هیات های ورزشی استان برگزار شد تیم ها بصورت گروهی و انفرادی با یکدیگر رقابت کردند که با نتایج و معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی گفت: در رشته بدمینتون تیمی: به ترتیب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، رفسنجان  مقام اول و دوم را کسب کردند و تیم های زاهدان و بندرعباس نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند و در بخش انفرادی نیز مجتبی مولایی از واحد کرمان. مقام اول، حمید حسینی  از واحد رفسنجان مقام دوم، محمد صیادفر و کمال رنجبر از هرمزگان مقام سوم را به طور مشترک کسب کردند.

برترین‌های بدمینتون و تنیس روی میز منطقه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند/ دانشگاه‌های آزاد کرمان و کهنوج بر سکوی قهرمانی

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس اضافه کرد: در تنیس روی میز  نیز در بخش تیمی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج  مقام اول و تیم های کرمان و هرمزگان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند و در بخش انفرادی این مسابقات نیز، حسین دهقانی از واحد رفسنجان، مقام اول، محمد بهبودی از واحد کهنوج مقام دوم و  علیرضا راهبر از واحد زاهدان و عباس رضایی از واحد کرمان نیز به طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1179420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =