گشایش نخستین بازارچه دانشجویی صنایع خلاق در دانشگاه آزاد شهرکرد

نخستین بازارچه دانشجویی صنایع خلاق با حضور ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و جمعی استادان، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گشایش یافت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهرداد یادگاری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: نخستین بازارچه دانشجویی صنایع خلاق به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و با همکاری دانشکده مهارت و کارآفرینی در 21 غرفه با چهار محور فرهنگی، دانش بنیان، آزاد و هنری برپا شد.

 یادگاری هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از محصولات دانشجویان عنوان کرد و افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد تولیدات خود را به عنوان یک پتانسیل دانشجویی معرفی و به بازار ارائه می دهند.

وی استقرار تیم های منتخب در قالب هسته های کار بنیان و مدارس عالی و مهارتی، حمایت از تیم های منتخب در جهت استقرار در مراکز رشد و شرکت در جشنواره جهادگران علم و فناوری استان و حمایت از تیم ها جهت اخذ مجوزهای تولیدی، انجام تبلیغات جهت فروش محصول از دیگر اهداف برپایی نخستین بازارچه دانشجویی خلاق عنوان کرد.

این نمایشگاه به مدت 10 روز برای بازدید علاقه مندان در پارکینگ دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دایر است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1180477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =