فعالیت سامانه کاریابی دانشگاه تهران تداخلی با سامانه نان ندارد

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان این که فعالیت سامانه‌های موجود در مجموعه وزارت علوم تداخلی با هم ندارد، اظهار کرد: سامانه نان در زمینه کارآموزی فعالیت می‌کند و سامانه کاریابی دانشگاه تهران در زمینه اشتغال.

فرشته امین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره سامانه کاریابی دانشگاه تهران اظهار کرد: سامانه‌های کاریابی متعددی هم‌اکنون در ایران وجود دارد. شرکت‌های مختلف هر کدام سامانه‌ای برای کاریابی دارند؛ اما دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی نخستین بار است که سامانه‌ای به صورت متمرکز  راه‌اندازی کرده است.

اولین اردوی مهارتی دانشجویان در شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان این که هدف از راه‌اندازی این سامانه این است که به دانشجویان اطمینان بدهد که رزومه‌شان به دست کارفرما خواهد رسید، افزود: از طرف دیگر، اعتماد کارفرما به دلیل واسطه بودن دانشگاه تهران جلب می‌شود. همچنین کارفرما می‌تواند فرصت‌های شغلی خود را اعلام کند و ارتباطی ۲ جانبه بین کارجو و کارفرما برقرار شود.

وی با اشاره به این که بخش نخست سامانه کاریابی دانشگاه تهران به زودی افتتاح می‌شود، گفت: این سامانه متناسب با نیاز موجود و تمرکز بر ارتباط صنعت و دانشگاه ایجاد شده است.

امین با تاکید بر این که فعالیت سامانه‌های موجود در مجموعه وزارت علوم تداخلی با هم ندارند، اظهار کرد: سامانه نان در زمینه کارآموزی فعالیت می‌کند و سامانه کاریابی دانشگاه تهران در زمینه اشتغال. البته تجمیع شدن سامانه‌های حوزه اشتغال قطعا تصمیم خوبی خواهد بود.

سامانه کاریابی محدود به دانشگاه‌ تهرانی‌ها نیست

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با تاکید بر این که فعالیت سامانه کاریابی محدود به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران نیست، افزود: مخاطب سامانه کاریابی دانشگاه تهران دانشجویان و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌های کشور است.

گفتنی است، نمایشگاه کار دانشگاه تهران یکم تا سوم خرداد ماه ۱۴۰۲ در این دانشگاه برگزار خواهد شد. همچنین قرار است در این نمایشگاه از سامانه کاریابی دانشگاه تهران رونمایی شود. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1180620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =