انتخابات نشریات دانشجویی دانشگاه تهران ابطال نخواهد شد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با تاکید بر این که انتخابات نشریات دانشجویی دانشگاه تهران ابطال نخواهد شد، گفت: دلیل ابطال انتخابات در دوره قبل، ناآشنایی با ضوابط و چارچوب‌های زمانی بود.

هادی بهرامی احسان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره ابطال انتخابات نشریات دانشجویی دانشگاه تهران از سوی وزرات علوم اظهار کرد: دوره گذشته انتخابات ابطال شد چون زمان برگزاری انتخابات با جدول زمانبندی وزارتخانه مطابقت نداشت.

آخرین وضعیت انتخابات نشریات دانشگاه تهران

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با بیان این که امسال در تعامل با وزارتخانه این مشکل را برطرف کرده‌ایم، افزود: امسال انتخابات بر اساس الگوی وزارتخانه انجام شد و ابطال نخواهد شد.

وی با اشاره به این که دوره قبل اختلافی در یکی از زمان‌ها اتفاق افتاده بود، گفت: تلاش ما این است که امسال ابطال اتفاق نیفتد. امسال انتخابات ابطال نخواهد شد.

دلیل ابطال انتخابات در دوره قبل؛ ناآشنایی با ضوابط و چارچوب‌های زمانی

بهرامی احسان درباره دلایل ابطال انتخابات در سال‌های گذشته تصریح کرد: دلیل ابطال ناهماهنگی افرادی است که در وزارتخانه و دانشگاه تهران به تازگی سمت گرفته‌اند. ناآشنایی با ضوابط و چارچوب‌های زمانی این مشکلات را حل خواهد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: من شخصا نسبت به این موضوع هشیار بودم و به موقع در این زمینه اقدام کردم. همچنین اعلام کردم که باید فرایند ترمیمی صورت بگیرد و مسئولان در این زمینه مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =