۲۷ اردیبهشت؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون میان‌دوره پیش کارورزی

ثبت نام نوبت خرداد آزمون میان‌دوره‌ پیش کارورزی پزشکی امروز ۲۷ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت نام نوبت خرداد آزمون میان‌دوره‌ پیش کارورزی پزشکی امروز ۲۷ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد. داوطلبان تحصیلکرده در خارج از کشور متقاضی شرکت در آزمون میان دوره پیش کارورزی خردادماه ۱۴۰۲ می‌توانند تا پایان وقت امروز نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.  ثبت‌نام این آزمون از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده بود.

ویرایش آزمون‌های علوم پزشکی در سال ۱۴۰۲ منتشر شد

این گروه از داوطلبان باید پیش از این در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده باشند. داوطلبان دقت کنند تمامی مدارک مربوطه در این مرکز باید کامل باشد و در صورت نقص پرونده، کارت ورود به جلسه برای این داوطلبان صادر نخواهد شد.

این داوطلبان باید قبل از ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، با مراجعه به لینک آزمون های مربوطه (قسمت پرداخت هزینه) مبلغ ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال (۶۳۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی پرداخت کنند و با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به یکی از دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شده مراجعه و در آزمون ثبت نام کنند.

دانشگاه های علوم پزشکی مجاز جهت ثبت نام داوطلبان تحصیل کرده خارج از کشور شامل دانشگاه های علوم پزشکی مازندارن، تبریز، اهواز، کرمانشاه، شیراز، زنجان، اصفهان، کرمان، مشهد، تهران هستند.

آزمون میان دوره پیش کارورزی در تاریخ ۱۸ خردادماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۹ صبح به صورت کاغذی در ۱۰ دانشگاه علوم پزشکی اعلام شده برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =