افتتاح نمایشگاه و کتابخانه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد شهرکرد

نمایشگاه و کتابخانه دفاع مقدس در دانشکده معارف اسلامی دانشگاه آزاد شهرکرد راه اندازی می شود

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر و به بهانه برگزاری کنگره استانی دانشجویان شهید استان چهارمحال و بختیاری، سومین نشست اساتید دروس آشنایی با دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با شعار ما "متحدیم" در سالن جلسات شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

تجلیل از ۱۴۰ استاد، کارمند و دانشجوی برتر دانشگاه آزاد لردگان

عصمت رئیسی دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اعلام این خبر گفت: در سومین نشست اساتید دروس آشنایی با دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، هماهنگی امتحانات و سرفصل دروس، نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم، افتتاح نمایشگاه دایمی دفاع مقدس با هماهنگی معاونت دانشجویی فرهنگی، مدیر گروه معارف و ستاد شاهد، اختصاص مکانی مجهز به دیتا پرژکتور جهت نمایشگاه و کتابخانه دفاع مقدس در دانشکده معارف اسلامی و اجرای طرح "تربیت راویان جوان دانشجو " مورد بررسی قرار گرفت.

عصمت رئیسی افزود: ایوب زمانی از اساتید درس دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به عنوان مدیر نمایشگاه و کتابخانه دفاع مقدس انتخاب شد.

وی بیان کرد: نظر به اهمیت انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان آینده و بر اساس نظرات اساتید مقرر شد تعدادی از دانشجویان واجد شرایط و مستعد جهت بحث روایت گری توسط اساتید معرفی شوند و امور شاهد نیز با هماهنگی معاونت فرهنگی برای برگزاری دوره های فن بیان و آموزش مبانی دفاع مقدس اقدام کند.

رئیسی با اشاره به اینکه کانونی از روایت گران جوان تحت عنوان پیام آواران دفاع مقدس تشکیل خواهد شد، عنوان کرد: دانشجویان واجد شرایط و مستعد انتخاب شده در ابتدای کلاس های درس دفاع مقدس درحد ده دقیقه برای دانشجویان دیگر از جبهه و جنگ خواهند گفت.

 دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد همچنین از برگزاری جشنواره"طرح عاشقی" با هدف ترویج فرهنگ ایثار شهادت و استفاده از ابزارهای نوین رسانه‌ای و هنری در فضای مجازی برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس و مقاومت و با همکاری اساتید درس مقدس خبر داد.

عصمت رئیسی توضیح داد: در جشنواره طرح عاشقی، دانشجویان در قالب تهیه نماهنگ -کلیپ -موشن گرافیک و اینفوگرافیک، آثار شهدا و دفاع مقدس را تهیه می کنند و اساتید نیز این آثار را در کلاس های درس مقدس باز نشر می دهند.

وی در پایان یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، باز نشر آثار منتخب دانشجویان در کلاس های درس دفاع مقدس، علاوه بر اهدای جوایز به نفرات برتر، به عنوان کار تحقیقی این درس نیز در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1181768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =