آتش‌سوزی در چهارراه مولوی + فیلم

انبار بزرگ در چهارراه مولوی تهران، رو به روی مهدیه تهران دچارآتش سوزی شد. چندین مغازه دچار حریق شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده انبار لوازم موتورسیکلت در میدان رازی خبر داد.

آتش‌سوزی در حوالی خیابان مولوی تهران + فیلم

سید جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت آتش سوزی ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: شدت آتش‌سوزی زیاد است و ماموران در حال مهار آتش هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: جزییات پس از پایان عملیات مهار اعلام می‌شود.

همچنین محمداسماعیل توکلی؛ رئیس مرکز اورژانس تهرانبا اشاره به وقوع این آتش‌سوزی گسترده اظهار کرد: پس از اعلام حادثه 6 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌ است.

رئیس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه وسعت حریق زیاد است، تصریح کرد: فعلاً دو مصدوم به بیمارستان سینا اعزام شده‌اند.

جعفر میعادفر؛ رئیس سازمان اورژانس کشور نیز اظهار کرد: به دنبال وقوع آتش‌سوزی گسترده با وسعت بالا در ضلع جنوب شرقی میدان گمرک در انبار لاستیک و پس از اعلام حادثه، مرکز اورژانس تهران 6 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام کرده  است. در این حادثه بیمارستانهای بهارلو، مطهری و سینا به صورت آماده باش کامل درآمده‌اند.

وی متذکر شد:  تاکنون این آتش سوزی 8 مصدوم برجا گذاشته است؛ از این 8 نفر سه نفر به مرکز درمانی اعزام شده‌اند که یک  نفر آتش‌نشان بوده و 5 نفر  در محل حادثه درمان شدند که از این تعداد 3 نفر آتش‌نشان بودند.

از سوی دیگر، سرهنگ علی‌اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس درباره آتش‌سوزی انبار لاستیک میدان رازی اظهار کرد: انبار لاستیک در ضلع جنوب شرقی میدان رازی  میدان رازی درچار حریق شده است که همکاران آتش‌نشانی در محل حضور برای اطفای حریق حضور دارند.

وی افزود: این حریق باعث شده خیابان مولوی از سمت ولیعصر کاملا محدودیت ترافیکی داشته باشیم، از شهروندان درخواست داریم که حوالی میدان رازی تردد نکنند؛ اگر می‌خواهند به سمت شمال تهران ادامه مسیر بدهند از میدان راه آهن و خیابان اصلی ولیعصر می‌توانند به سمت شمال تهران تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خیابان مولوی مسدود شده و میدان رازی به سمت مولوی این محدودیت ترافیکی را تا اطفای کامل حریق شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر: 1182071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =