اردوی زیارتی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد خوزستان به کربلای معلی

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان از برگزاری اردوی دانشجویی به عتبات عالیات خبر داد.

علی افروس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه  ایسکانیوز از اهواز اظهار کرد: با رایزنیها و هماهنگیهای انجام شده درسطح واحدهای استانی، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و طرفهای عراقی توانستیم اردوی تشکل‌های دانشجویی واحدهای دانشگاهی استان خوزستان را به عتبات عالیات طراحی و اجرا کنیم.

وی افزود: این دوره به مدت سه روز از  چهارشنبه ۲۷ ماه جاری آغاز و تا جمعه با حضور بیش از ۵۰ نفر از اعضای فعال در حوزه تشکل‌های دانشجویی و با حضور مدیرکل اداره تشکلهای سازمان مرکزی، همچنین حجت الاسلام حزبه زاده مسئول دفترمقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان و نماینده ریاست عالی دانشگاه در تشکلها برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان تصریح کرد: در جریان این اردو  توانستیم جلساتی را با روسای دانشگاههای بصره، کربلا، سومر و کوفه جهت برقراری تعاملات و شناساندن هرچه بیشتر ظرفیتهای دانشگاه آزاداسلامی خوزستان داشته باشیم تا در آینده شاهد همکاری های گسترده بیشتری بین مراکز علمی دو کشور دوست و همسایه داشته باشیم.

افروس خاطرنشان کرد: این اردوی سه روزه  ابتدا با حضور در استان بغداد و زیارت امامین عسکرین (ع) آغاز و سپس دانشجویان عازم کربلا معلی شدند و به مدت یک شبانه روز در کربلا اقامت داشتند و پس از آن عازم نجف اشرف شدند و نهایتا، آنجا را مقصد نهایی ایران ترک کردند.

افروس در پایان یادآور شد: این اردو کوتاه و بین المللی می‌تواند مدل خوبی برای دانشگاههای کشور باشد تا ضمن اعزام دانشجویان و بخصوص زیارت اولیها بتواند آنان را با مبانی اسلامی و معرفتی آشنا کند. ضمن اینکه در این اردوی تشکیلاتی و بین المللی برنامه های متعدد فرهنگی و محتوایی برای دانشجویان برگزار و هدایای نفیسی را به دانشجویان شرکت کننده اهدا شد.

خبرنگار:محمدعلی بنی سعید

اتتهای پیام/

کد خبر: 1182168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =