چگونه وارد رسانه بشویم؟

دوره خبرگرام از سال ۱۴۰۰ پایه گذاری و تاکنون موفق به برگزاری ۴ دوره شده است. رسالت و هدف اصلی خبرگرام تقویت و ارتقای کیفیت آموزش و مهارت افزایی عملی کارآموزان دوره‌ها و معرفی آن‌ها به رسانه هاست تا شرکت کنندگان پس از کسب مهارت‌های لازم، آن‌ها را در یک فضای جدی حرفه‌ای و کاملا تخصصی تجربه و به کار گیرند.

 در دنیای امروز که رسانه‌ها بسیار گسترش یافته و مخاطبان به صورت لحظه‌ای در آماج اخبار و مطالب هستند، توجه به رسانه و خبرنگاری حرفه‌ای ضرورت و اهمیت ویژه‌ پیدا کرده است. از این رو باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) با عنایت به این ضرورت و نیاز روزافزون، طرحی نو درانداخت و دوره‌ای کاملا کاربردی و عملیاتی با نام خبرگرام را در عرصه خبر و کارآموزی بنا نهاد. دوره خبرگرام از سال ۱۴۰۰ پایه گذاری و تاکنون موفق به برگزاری ۴ دوره شده است. رسالت و هدف اصلی خبرگرام تقویت و ارتقای کیفیت آموزش و مهارت افزایی عملی کارآموزان دوره‌ها و معرفی آن‌ها به رسانه هاست تا شرکت کنندگان پس از کسب مهارت‌های لازم، آن‌ها را در یک فضای جدی حرفه‌ای و کاملا تخصصی تجربه و به کار گیرند. گفتنی است از مجموع کل شرکت کنندگان ۴ دوره خبرگرام تاکنون حدود ۴۵ درصد به رسانه‌ها معرفی و مشغول به کار شده‌اند.

کد خبر: 1182465

برچسب‌ها