داوران فینال لیگ قهرمانان اروپا

شیمون مارسینیاک داور فینال لیگ قهرمانان بین سیتی و اینتر خواهد بود و فینال لیگ اروپا بین رم و سویا را نیز آنتونی تیلور سوت خواهد زد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، شیمون مارسینیاک لهستانی داور دیدار فینال لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و اینتر خواهد بود که قرار است ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) در استانبول برگزار شود. مارسینیاک فینال جام جهانی قطر بین آرژانتین و فرانسه را قضاوت کرده بود. 

اسطوره لیورپول: منچسترسیتی سه‌گانه را کسب می‌کند

این داور لهستانی همچنین دیدار برگشت نیمه نهایی چهارشنبه گذشته بین منچسترسیتی و رئال مادرید و همچنین بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی بین پورتو و اینتر در ۱۴ مارس را قضاوت کرد. داور ۴۲ ساله لهستانی را هموطنانش پاول سوکولنیکی و توماش لیستکیویچ به عنوان کمک همراهی خواهند کرد و ایستوان کواچ رومانیایی نیز داور چهارم بازی است. توماش کویاتوفسکی و بارتوش فرانکوفسکی به همراه مارکو فریتز آلمانی، داوران VAR خواهند بود.

یوفا همچنین آنتونی تیلور انگلیسی را به عنوان داور فینال لیگ اروپا بین سویا و رم در ۳۱ می (۱۰ خرداد) در بوداپست منصوب کرد. داور ۴۴ ساله که از سال ۲۰۱۳ داور بین المللی است، در فصل جاری ۶ بازی لیگ قهرمانان و یک بازی لیگ اروپا را قضاوت کرده است و در کارنامه او داوری سوپرجام اروپا ۲۰۲۰ در بوداپست بین بایرن و سویا و فینال لیگ ملت های ۲۰۲۱ بین اسپانیا و فرانسه دیده می‌شود. تیلور را گری بسویک و آدام نان همراهی خواهند کرد و داور چهارم نیز استیووارت برت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =