چارچوب حرکت روبه رشدِ دانشگاه آزاد بجنورد ترسیم شد

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاداسلامی آزاداسلامی با حضور در واحد بجنورد و ارائه راهکارهای تخصصی، چارچوب حرکت رو به رشد و توسعه هرم هیات علمی دانشگاه را تبیین کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در راستای بررسی و رفع موانع و مشکلات اداری و آموزشی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی، جلسه هیات اجرایی جذب دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی با حضور عباس اشرفی رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاداسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران و تبریک روز بسیج اساتید گزارشی از وضعیت آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی، فعالیت واحد بین الملل، پیگیری های به عمل آمده در خصوص راه اندازی رشته پزشکی در واحد بجنورد ارائه کرد.

در این نشست حکم سه تن از اعضای هیات اجرایی جذب دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی که به امضاء دکتر محمدعلی کی نژاد رئیس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی رسیده بود، اهدا شد.

در این جلسه بخشنامه هیات علمی وابسته مورد بررسی قرار گرفت و موارد لازم در زمینه جذب هیات علمی، قوانین، بخشنامه و... و. مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاداسلامی با ارائه رهنمودها و راهکارهای تخصصی چارچوب حرکت رو به رشد، تعالی و توسعه هرم هیات علمی دانشگاه را تبیین کرد.

همچنین رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاداسلامی به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان از بخش های مختلف بازدید و با اعضای هیات رئیسه و استادان هیات علمی این واحد دانشگاهی به گفت و گو نشست.

انتهای پیام /

کد خبر: 1185388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =